Song parody of

Natale

by Francesco De Gregori

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Natale song by Francesco De Gregori.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

C'è la luna sui tetti e c'è la notte per strada Le ragazze ritornano in tram Ci scommetto che nevica, tra due giorni Natale Ci scommetto dal freddo che fa. E da dietro la porta sento uno che sale Ma si ferma due piani più giù Un peccato davvero ma io già lo sapevo Che comunque non potevi esser tu E tu scrivimi, scrivimi Se ti viene la voglia E raccontami quello che fai Se cammini nel mattino e ti addormenti di sera E se dormi, che dormi e che sogni che fai. E tu scrivimi, scrivimi per il bene che conti Per I conti che non tornano mai Se ti scappa un sorriso e ti si ferma sul viso Quell'allegra tristezza che ci hai Qui la gente va veloce ed il tempo corre piano Come un treno dentro a una galleria Tra due giorni è Natale e non va bene e non va male Buonanotte torna presto e così sia. E tu scrivimi, scrivimi Se ti viene la voglia E raccontami quello che fai Se cammini nel mattino e ti addormenti di sera E se dormi, che dormi e che sogni che fai

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Natale

225.8K
1,171     33

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which singer holds the world record for the most words in a hit single?
A 50 Cents
B Busta Rhymes
C Eminem
D Kanye West

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Francesco De Gregori tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!