Song parody of

Não Vou Ficar

by Samuel Rosa

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Não Vou Ficar song by Samuel Rosa.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Há muito tempo eu vivi calado Mas agora resolvi falar Chegou a hora, tem que ser agora E com você não posso mais ficar Não vou ficar, não (não, não) Não posso mais ficar, não, não, não (nao, nao) Não posso mais ficar Toda verdade deve ser falada E não vale nada se enganar Não tem mais jeito, tudo está desfeito E com você não posso mais ficar Não vou ficar, não (não, não) Não posso mais ficar, não, não, não(Não, não) Não posso mais ficar Pensando bem Não vale a pena Ficar tentando em vão O nosso amor não tem mais solução Não, não, não, não, não, não, não Por isso resolvi agora Te deixar de fora do meu coração Com você não dá mais certo e ficar sozinho Minha solução, é solução sim (nao, nao) Não tem mais solução, não, não, não (nao, nao) Não tem mais solução, não Pensando bem Não vale a pena Ficar tentando em vão O nosso amor não tem mais solução Não, não, não, não, não, não, não Por isso resolvi agora Lhe deixar de fora do meu coração Com você não dá mais certo e ficar sozinho É minha solução, é solução sim (ah, ah) Não tem mais solução, não, não, não, Não tem mais solução, não, não, não Não tem mais solução não

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Não Vou Ficar

55,478
24     12

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What's Elvis Presley middle name?
A Aaron
B Michael
C William
D Alan

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Samuel Rosa tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!