Song parody of

La Maza

by Mercedes Sosa

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the La Maza song by Mercedes Sosa.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Si no creyera en la locura De la garganta del cenzontle, Si no creyera que en el monte Se esconde el trigo y la pavura Si no creyera en la balanza, En la razón del equilibrio, Si no creyera en el delirio, Si no creyera en la esperanza Si no creyera en lo que agencio, Si no creyera en mi camino, Si no creyera en mi sonido, Si no creyera en mi silencio Qué cosa fuera, qué cosa fuera la maza sin cantera? Un amasijo hecho de cuerdas y tendones, Un revoltijo de carne con madera, Un instrumento sin mejores pretenciones De lucecitas montadas para escena Qué cosa fuera, corazón, qué cosa fuera? Qué cosa fuera la maza sin cantera? Un testaferro del traidor de los aplausos, Un servidor de pasado en copa nueva, Un eternizador de dioses del ocaso, Júbilo hervido con trapo y lentejuela Qué cosa fuera, corazón, qué cosa fuera? Qué cosa fuera la maza sin cantera? Qué cosa fuera, corazón, qué cosa fuera? Qué cosa fuera la maza sin cantera? Si no creyera en lo más duro, Si no creyera en el deseo, Si no creyera en lo que creo, Si no creyera en algo puro Si no creyera en cada herida, Si no creyera en lo que ronde, Si no creyera en lo que esconde Hacerse hermano de la vida Si no creyera en quien me escucha, Si no creyera en lo que duele, Si no creyera en lo que quede, Si no creyera en lo que lucha Qué cosa fuera, qué cosa fuera la maza sin cantera? Un amasijo hecho de cuerdas y tendones, Un revoltijo de carne con madera, Un instrumento sin mejores pretenciones de lucecitas montadas para escena Qué cosa fuera, corazón, qué cosa fuera? Qué cosa fuera la maza sin cantera?

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

La Maza

3.3M
10,918     391

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"Her walk is so mean" is from which song?
A Steal My Girl
B One Thing
C Drag Me Down
D Mystery Box

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Mercedes Sosa tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!