Song parody of

Svegliarsi un Anno Fa

by Raf

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Svegliarsi un Anno Fa song by Raf.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Dove sono stato non so Quasi un anno fuori di me Ma tu non puoi dirmi di no Ora che ho bisogno di te Segni degli errori di ieri Sulle braccia e sul cuore Forse ancora ne ho Ma rompi il tuo silenzio di vetro Fra presente e passato E non mi dire di no Svegliarsi un anno fa Ridendo amore mio Stamani come va Tu resta mi alzo io Finestre come noi Fra il sole e la città Ci basta aprirle e poi Svegliarsi un anno fa Dove sono stato non so Certo che ero fuori di me Ma strada del ritorno se vieni dall'inferno Più dolce dei tuoi occhi non c'è No tu non mi puoi dire di no Ora che ho bisogno di te Dimmi vedrai, dimmi non so Dimmi vorrei, non dirmi di no Svegliarsi un anno fa Ancora io e te Con quello che sarà Diverso da com'è Addormentarsi e poi Svegliarsi un anno fa Il resto è un amnesia Che il tempo guarirà Svegliarsi un anno fa Ancora io e te Con quello che sarà Diverso da com'è Addormentarsi e poi Svegliarsi un anno fa Il resto è un amnesia Che il tempo guarirà

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Svegliarsi un Anno Fa

45,533
299     19

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"And she will always carry on, Something is lost, But something is ________"
A wrong
B right
C gone
D found

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Raf tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!