Song parody of

Una Canzone Per Te

by Vasco Rossi

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Una Canzone Per Te song by Vasco Rossi.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English English (English)
  • French Français (French)
  • Spanish Español (Spanish)

Una canzone per te Non te l'aspettavi eh! Invece eccola qua Come mi è venuta E chi lo sa Le mie canzoni nascono da sole Vengono fuori già con le parole Una canzone per te E non ci credi eh! Sorridi e abbassi gli occhi Un istante E dici "non credo di essere Così importante" Ma dici una bugia E infatti scappi via Una canzone per te Come non è vero sei te! Ma tu non ti ci riconosci neanche Lei è troppo chiara E tu sei già troppo grande E io continuo a parlare di te Ma chissà pure perché Ma le canzoni Son come I fiori Nascon da sole E sono come I sogni E a noi non resta Che scriverle in fretta Perché poi svaniscono E non si ricordano più

Genre:
Style:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Una Canzone Per Te