Song parody of

Pensiero Stupendo

by Patty Pravo

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Pensiero Stupendo song by Patty Pravo.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English English (English)
  • French Français (French)
  • Spanish Español (Spanish)

E tu E noi E lei Fra noi Vorrei Non so Che lei, o no Le mani Le sue Pensiero stupendo Nasce un poco strisciando Si potrebbe trattare di bisogno d'amore Meglio non dire E tu E noi E lei Fra noi Vorrei Vorrei E lei adesso sa che vorrei Le mani, le sue O prima o poi Poteva accadere, sai Si può scivolare, se così si può dire Questioni di cuore Pensiero stupendo Nasce un poco strisciando Si potrebbe trattare di bisogno d'amore Meglio non dire E tu E noi E lei Fra noi Vorrei Vorrei E lei adesso sa che vorrei Le mani, le sue E poi un'altra volta noi due Vorrei per amore o per ridere Dipende da me E tu ancora E noi ancora E lei un'altra volta fra noi Le mani questa volta sei tu e lei E lei a poco a poco di più, di più Vicini per questioni di cuore Se così si può dire Direi E tu ancora E noi ancora E lei un'altra volta tra noi Fra noi, fra noi Pensiero stupendo Nasce un poco strisciando Si potrebbe trattare di bisogno d'amore Meglio non dire

Genre:
Pop

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Pensiero Stupendo

Our awesome collection of

Promoted Songs

»


Patty Pravo tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!