Song parody of

Cross Me

by Justin Bieber

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Cross Me song by Justin Bieber.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English English (English)
  • French Français (French)
  • Spanish Español (Spanish)

Anything she need, she can call me Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me Just know, if you cross her, then you cross me Cross me, cross me, if you, if you, if you, if you (Fred again) Anything she need, she can call me Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me Just know, if you cross her, then you cross me Cross me, cross me, if you, if- And she ain't messing with no other man Me and her have something different I really need all you to understand That nobody's coming close And I don't ever wanna run around I spent my youth jumping in and out But you know I fucking love her now Like nobody ever could And you know I stay trippin', am I crazy? Oh no I'm sticking with my baby for sure Together or solo It doesn't matter where we are, oh no, no So if you hear about my lady, just know That she ain't the one to play with, oh no And I'll be standing so close So you know that, ayy Anything she need, she can call me Don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me Just know, if you cross her, then you cross me Cross me, cross me, if you, if you, if you If you cross her Then you cross me And nobody's coming close, yeah And I think that you should know that If you cross her (anything she need, she can call me) Then you cross me (don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me) So come on and let it go Oh, I think that you should know (ah!) And she ain't messing with no other man Now what you not gon' do Is stand there 'cross from me like you got Kung Fu Death stare, crossed arms, running your mouth like a faucet But you don't know that my girl been doing CrossFit Pew! Kung Pow! Get your ass with a cross kick Blowing air out, wear you out, you exhausted Know she gonna slide anytime you bitches talk shit Keep a lil' blade in her fucking lip gloss kit, ayy No one say hi to me without her Better pay your respect to the queen Better do that shit without a flirt Gotta respect the HBIC Couple of things that you need to know If you still wanna be friends with me Just know, if you cross her, then you cross me Cross me, cross me, if you, if you, if you If you cross her (anything she need, she can call me) Then you cross me (don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me) Nobody's coming close, yeah And I think that you should know that If you cross her (anything she need, she can call me) Then you cross me (don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me) So come on and let it go Oh, I think that you should know (ah, ah!) She stay trippin', and she crazy, oh no Quit messin' with my baby for sure Together or solo It doesn't matter where we are, oh no, no So if you hear about my lady, just know That she ain't the one to play with, oh no And I'll be standing so close So you know that If you cross her (anything she need, she can call me) Then you cross me (don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me) Nobody's coming close, yeah And I think that you should know that (huh, huh, huh!) If you cross her (anything she need, she can call me) Then you cross me (don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me) So come on and let it go (ah!) Oh, I think that you should know If you cross her (anything she need, she can call me) Then you cross me (don't worry 'bout her, that's my seed, yup, that's all me) Just know, if you cross her, then you cross me Cross me, cross me, if you, if you, if you, if you, oh yeah

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Cross Me

Our awesome collection of

Promoted Songs

»


Justin Bieber tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!