Song parody of

#fuori c'è il sole

by Lorenzo Fragola

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the #fuori c'è il sole song by Lorenzo Fragola.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Aspettando a lungo che sorgesse il sole Tra il sapore dei miei baci e del caffè Noi distesi sopra un letto di parole Dopo un po' guardandomi dicesti che È un'estate da vivere Un'estate di noi I ray-ban, la vodka e l'odore del mare # fuori c'è il sole Lo vuoi condividere? Sulla sabbia a rincorrere un pallone Come se la spiaggia fosse un privè E le notti passate a fare cazzate Un film dell'orrore e quattro risate Non sai che fortuna passarle con te Oh dimmi che Un'estate da vivere Un'estate di noi I ray-ban, la vodka e l'odore del mare # fuori c'è il sole Lo vuoi condividere? Lo vuoi condividere? Questo inverno dove andremo non importa La distanza a volte è solo un cliché Ma la mia barca segue il vento e non la rotta Ma se vuoi tu invece puoi seguire me Un'estate da vivere Un'estate di noi I ray-ban, la vodka e l'odore del mare # fuori c'è il sole Lo vuoi condividere? Lo vuoi condividere? I ray-ban, la vodka e l'odore del mare # fuori c'è il sole Lo vuoi condividere? Lo vuoi condividere?

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

#fuori c'è il sole

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Lorenzo Fragola tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!