Song parody of

L'altra guancia

by Colapesce

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the L'altra guancia song by Colapesce.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Diremo così a chi ci vuole ferire Non porgo guance, mi dispiace, è andata così Prendo appunti con le dita Sulla grazia del tuo viso Quando la sera e la mattina La pelle conosce l'unica verità Difendiamo le idee Con il fiato e con le labbra Non partiremo questa volta Il mondo è già qui Sei sopra di me Ci sono dei giorni in cui le ore sono briciole Raccolgo I minuti sopra il tavolo La vita è solo una manciata di domeniche Nascondo le ore sotto il tavolo Il tempo non sa a chi far del bene Non vedo luce in questa stanza La mediocrità poggiamola qui Ridifendiamo le idee con il fiato e con le labbra Non partiremo questa volta Il mondo è già qui Sei sopra di me Ci sono dei giorni in cui le ore sono briciole Raccolgo I minuti sopra il tavolo La vita è solo una manciata di domeniche Nascondo le ore sotto il tavolo

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

L'altra guancia

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Colapesce tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!