Song parody of

Vivo morto o x

by Ligabue

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Vivo morto o x song by Ligabue.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Nato da un sospiro o da un temporale, L'ostetrica ti batte e non ti chiede come va. Beh benvenuto qui fra luce e confusione Nessuno che ti ha chiesto se volevi, Se volevi uscir di là, là. T'ha detto cos'è bene e t'ha spiegato il male. Si sappia regolare prima o poi c'è l'aldilà! Guardare e non toccare Guardare ed ingoiare E sei un po'' nervoso ed un motivo ci sarà. Vivo morto o X Vivo morto o X Vivo morto, vivo morto, vivo morto o X. Fa una croce qui, firmati così Vivo morto, vivo morto, vivo morto o X. E te lo porti dentro Quel vecchio processore Che ti ha rubato tempo con la sua mediocrità. E puntano al tuo tempo E a alcuni sissignore E perfino un giuramento e un anno di tua proprietà. Vivo morto o X Vivo morto o X Vivo morto, vivo morto, vivo morto o X Siamo sempre qui, come cosa chi? Vivo morto, vivo morto, vivo morto o X Alla faccia di chi t'ha visto X, X Alla faccia di chi t'ha visto X Alla faccia di chi ti vuole T'han detto che c'è posto Per chi sa stare a posto Il posto, tele accesa e la casetta in Canada. Il sabato la spesa E il giorno dopo in Chiesa E sei un po' nervoso ed un motivo ci sarà. Vivo morto o X Vivo morto o X Vivo morto, vivo morto, vivo morto o X. Fa una croce qui, firmati così Vivo morto, vivo morto, vivo morto o X. Alla faccia di chi t'ha visto X, X Alla faccia di chi ti vuole X Alla faccia di chi ti pensa La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro Vivo morto o X. La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro Vivo morto o X. La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro Vivo morto o X. La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro La la la la la la la la la la la la la le ro Vivo morto o X, X

Genre:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Vivo morto o x

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Ligabue tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!