Song parody of

Right Above It

by Lil Wayne

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Right Above It song by Lil Wayne.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

(Kane is in the building nigga) Now tell me how you love it, you know you at the top When only heaven's right above it, we on, 'cause we on Who else really tryna fuck with Hollywood Co.? I'm with Marley G, bro Flying Hollygrove chicks to my Hollywood shows And I wanna tell you something that you prolly should know This that Slumdog Millionaire Bollywood flow And uh, my real friends never hearin' from me Fake friends write the wrong answers on the mirror for me That's why I pick and choose, I don't get shit confused I got a small circle, I'm not with different crews We walk the same path, but got on different shoes Live in the same building, but we got different views I got a couple cars I never get to use Don't like my women single, I like my chicks in twos And these days all the girls is down to roll I hit the strip club and all them bitches find a pole Plus I been sippin', so this shit is movin' kinda slow Just tell my girl to tell her friend that it's time to go Now tell me how you love it You know you at the top when only heaven's right above it We on, it's Young Money, motherfucker If you ain't runnin' wit' it, run from it, motherfucker, all right Now somebody show some money in this bitch And I got my B's with me like some honey in this bitch, ya dig? I got my gun in my boo purse And I don't bust back, because I shoot first Meet me on the fresh train Yes, I'm in the building, you just on the list of guest names And all of my riders do not give a fuck, X-Games Guns turn you boys into pussies, sex change And I smoke 'til I got chest pains And you niggas know I rep my gang like Jesse James Women are possessive, and they wanna possess Wayne I been fly so long I fell asleep on the fuckin' plane Skinny pants and some Vans Call me Triple-A, get my advance in advance, amen As the world spin and dance in my hands Life is a beach, I'm just playin' in the sand Uh, wake up and smell the pussy You niggas can't see me, but never overlook me I'm on the paper trail, it ain't no tellin' where it took me Yeah, and I ain't a killa, but don't push me N, now tell me how you love it You know you at the top when only heaven's right above it We on, it's Young Money, motherfucker If you ain't runnin' wit' it, run from it, motherfucker, all right Now somebody show some money in this bitch And I got my bees with me like some honey in this bitch, ya dig? I got my gun in my boo purse And I don't bust back, because I shoot first Uh, how do he say what's never said? Beautiful black woman, I bet that bitch look better red Limpin' off tour 'cause I made more off my second leg Ma'fuckin' Birdman Junior, eleventh grade Ball on automatic start I could hand it to Drake or do a quarterback draw Wildcat offense, check the paw prints We in the building, you niggas in apartments No-now, c'mon, be my blood donor Flo' so nice, you ain't gotta put a rug on her Do it big, and let the small fall under that Damn, where you stumbled at? From where they make gumbo at Kane got the fuckin' beat jumpin' like a jumping jack But you know me, I get on this bitch and have a heart attack Hip-hop, I'm the heart of that, nigga, nothin' short of that President Carter, Young Money democrat Now tell me how you love it You know you at the top when only heaven's right above it We on, it's Young Money, motherfucker If you ain't runnin' wit' it, run from it, motherfucker, all right Now somebody show some money in this bitch And I got my B's with me like some honey in this bitch, ya dig? (Soo woo!) I got my gun in my boo purse And I don't bust back, because I shoot first (We on, young young mula baby)

Genre:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Right Above It

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Lil Wayne tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!