Song parody of

Same Song & Dance

by Eminem

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Same Song & Dance song by Eminem.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English English (English)
  • French Français (French)
  • Spanish Español (Spanish)

Yo Same song and dance Damn girl everywhere I go Same song and dance I like the way you move all over the globe Same song and dance Something about it man Same song and dance In the pale moonlight I'm looking at you yeah girl you're kinda taken back by The whole rapper thing aren't ya? Probably think you'll get slapped so damn hard ya Wont even be able stand up straight aren't ya? A couple rape charges people think you're a monster The police constantly buggin' you non-stop I walk up on you, well hello Tonya! I think you got your OnStar button inside your car stuck You outta gas, do you got a flat? I would hate for you to be stranded at the laundromat I got your back, why don't you put your laundry basket in the back? And sit up front, I'm not asking, it's a trap You just got jacked and body snatched and it's a wrap In broad day, no masks for this attack I heard them say exact opposites attract If that's fact it'll take task force to get you back Yeah baby do that dance It's the last dance You'll ever get the chance to do Girl shake that ass You ain't never gonna break that glass The windshield's too strong for you I said yeah baby sing that song It's the last song You'll ever get the chance to sing You sexy little thing Show me what you got Give it your all Look at you bawl Why you cryin' to me Same song and dance The first victim I had, she was a big one Big movie star, party girl, big fun She was the girl the media always picked on In and out of rehab every four to six months She was always known for little pranks and slick stunts On nickelodeon flashed to little kids once What an event it was, I was sitting in front I was hooked in at the first glimpse of them buns Seen her backstage, now here's where I come in son Look her she comes I'd better put out the big guns "Hello Lindsay you're looking a little thin, hun' How about a ride to rehab? get in cunt! Starting off on the wrong foot is what I didn't want Girl I'm just kidding let me start over again, hun See what I meant was we should have a little intervention Come with me to Brighton, let me relieve your tension You little wencher, murder wasn't my intention If I wanted to kill you it would have already been done Slowly she gets in and I begin to lynch her with sixty six inches of extension chord Yeah baby do that dance It's the last dance You'll ever get the chance to do Girl shake that ass You ain't never gonna break that glass The windshield's too strong for you I said yeah baby sing that song It's the last song You'll ever get the chance to sing You sexy little thing Show me what you got Give it your all Look at you bawl Why you cryin' to me Same song and dance My second victim was even bigger than the first Pop star, icon, the whole works She played a little schoolgirl when she first Burst upon the scene and seen the world was hers She twirls and turns and flirts and skirts so bad it hurts It irked me and made me mad at first I lashed out in my songs But what was really going on was that I had developed a crush, I just didn't know how to tell it to her Should I cut off one of my ears and mail it to her? Send her pictures of my collections of skeletons or Footage of me impaling myself on an elephant's tusk? We'll settle this once and for all, I'm a tell her at dusk Tonight, tonight it's the night, and tell her I must Creep up to her mansion in stilettos and just Climb the gate and ring the bell, like "hello my love" I just picked your prescription for ceriquill up Now would you like to share a pill or two with me? I'll share my Valium with you cause I'm feeling you Britney I'll trade you a blue one for a pink one ever since at schoolgirl juvenile delinquent I've been feeling you ooh ooh girl you sexy little girl You hold that pill any longer it'll get sentimental value Come on toots give me the Valium alley-oop, I'll slam dunk it in your mouth till you puke And just as soon as you pass out in your alphabet soup I'm about to make a new outfit outta you A new outfit? shit I'll make a new suit outta you, shoot Now show me how you move baby, do how you do Yeah baby do that dance It's the last dance You'll ever get the chance to do Girl shake that ass You ain't never gonna break that glass The windshield's too strong for you I said yeah baby sing that song It's the last song You'll ever get the chance to sing You sexy little thing Show me what you got Give it your all Look at you bawl Why you cryin' to me Same song and dance Same kicking and screaming same crying and sobbing same song and dance Same yelling and bleeding same begging and pleading same song and dance

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Same Song & Dance

Our awesome collection of

Promoted Songs

»


Eminem tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!