Song parody of

Urlando Contro il Cielo

by Ligabue

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Urlando Contro il Cielo song by Ligabue.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Come vedi sono qua Monta su, non ci avranno Finché questo cuore non creperà Di ruggine, di botte o di età C'è una notte tiepida E un vecchio blues Da fare insieme, In qualche posto accosterò E quella la' sarà' la nostra casa, ma Credo che meriti di più' E intanto son qua io E ti offro di ballarci su E' una canzone di cent'anni almeno. Urlando contro il cielo Non saremo delle star Ma siam noi, con questi giorni Fatti di ore andate per Un weekend e un futuro che non c'è Non si può sempre perdere Per cui giochiamoci Certe luci non puoi spegnerle Se e' un purgatorio e' nostro perlomeno. Urlando contro il cielo Fantasmi sulla A14. Dai finestrini passa odor di mare, diesel, Merda, morte e vita Il patto e' stringerci di più Prima di perderci Forse ci sentono lassù E' un po' come sputare via il veleno. Urlando contro il cielo Contro il cielo Contro il cielo Contro il cielo Contro il cielo

Genre:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Urlando Contro il Cielo

Our awesome collection of

Promoted Songs

»

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Ligabue tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!