Lyrics.com »

Search results for 'ecstasies'

Yee yee! We've found 3,395 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching ecstasies.

Year:

Lyrics:

We are one whole dying soul
We're the crash, the burn,
The dream that turns from ecstasy to aching,
We-e-e-e-e are the sound of two hearts breaking
would be my ecstasy

Our clothes are on the floor and so are our hearts
Your necklace and your pearls are your entourage
A picture, a locket, a ring
She means the world to me
As far as I believe
She's made of ecstasy
Magor she kicks ass

When we stop
Didn't stop the pain
We beat
The shit
Inside this fantasy
It seems so real to me
Synthetic ecstasy, when her legs are open
True Love behind a wall
Where men and angels fall
A fading
the pleasure
The suffer - the joy
The torment - the ecstasy
The passion - the pain
Come and let me play with my toys
You'll scream in pain - I'll cry of joy
feet, get up on your feet
Answer me now

I never wanna leave because you feel like ecstasy
A seduction becoming a part of me
Damn you, temptation,
All I
Wanna do is
Live in ecstasy
I know what's best for me
I can't help it
It's this hopeless itch
I just wanna feel (wanna feel)
Purple yellow red
for sure 

You really are my ecstasy
My real life fantasy, oh yeah

You really are my ecstasy
My real life fantasy, oh yeah

Have you ever
digi
Mon ecstasy, ma lean est pure
M'emmène près de la mort ma chérie

11.43 la nuit est sur mon négro
J'peux rien oublie mon négro
Ils font que
you are

Hello, hello oh, ecstasy sweep on my neck
Hello, hello oh, my queen, my princess
Hello, hello oh, the ecstasy, a kiss in the darkness
Oh feel
ecstasy"
感じて
I am a Beast! Nasty kiss!
殻を引き裂いて
爪をたて 闇に抱かれて行くだろう
"Break me more! Bite me more!
私を壊して!!"
嬉しいかい?
わかった このまま堕ちて行け
Down to the wire!

流れるまま 赴くまま
around
Bang-bang; go crazy
On the ground
Sexy baby let’s get down
Let loose and make love sounds
Scream in ecstasy
Yes, go to town

I’m so glad you came
a little faith, your tears turn to ecstasy
Ain't no crying in the club
I won't, I won't, I
Ain't no crying in the club
I won't, I won't, I
Ain't no
Built my legacy
Drivin' Bentleys, not no Lexuses
She on ecstasy
Fuck her two times then I left the bitch
Not with that extra shit
I won't text
NARAMTU DIANAU APSU

THE SEVEN ONES OF BABEL
OFFER THE GRAIL OF ECSTASY
TO OPEN THE EYE OF SHIVA
THROUGH THE GREAT WORK OF ECSTASY.

CELEBRATORS
night long
And each new tune we said that's our song
Oh it felt so right
Well ecstasy ain't free
But compromise is chance
I remember how
You used
the ecstasy
You can pray You will never let
It slip away

Like the sacred song that someone sings through you
Like the flesh so warm that the thorn sticks
thing
Touch me baby, you sexy thing
I love the way you touch me, darling, you sexy thing
Oh! It's ecstasy, you sexy thing

Yesterday I was one
sold crack (yeah, Wok, yeah, yeah)
Too late, no goin' back (nope, damn)
I'm on BET with no GED (yeah, yeah, yeah, yeah)
I'm on XXL and Ecstasy (yeah,
thing
Touch me baby, you sexy thing
I love the way you touch me, darling, you sexy thing
Oh! It's ecstasy, you sexy thing

Yesterday I was one
how good my love could be. 
Tonight you'll get the answer. 
I'll satisfy your curiosity.
 
Take me away, in ecstasy. 
I wanna know how it feels
baby tonight
You've given me ecstasy
You are my fantasy
I'm your baby tonight

From the second you touched me
I was ready to die
I've never been
Wait until tonight, girl
And you can be back before he even knows you're gone

Take you to the peak of ecstasy, come on
It's all up to you
Wait until
you're my superstar
You're my ecstasy
You've got me falling apart
You're just a fantasy
That's no good for me
Come on and take a piece of my heart

Discuss these ecstasies Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles