Lyrics.com »

Search results for 'acorn' Page #3

Yee yee! We've found 270 lyrics, 1 artist, and 0 albums matching acorn.

Year:


Filter by gender:

Artists:

The Acorn  

Lyrics:

own native locales. 
If you wanna see young acorns 
Growing into oaks, you gotta 
See the fellas and gals. 
And inspecting extra special, 
A bunch
got so many cocktales I need a muthafuckin' fish tank.
I got hoes like acorns fallin' outta trees,
No Limit niggas don't say hoes,
Ain't no caps that
from the empty acorn cup.
The dew that dawn sweetly bestows.
And taps his cane upon the ground -
Signals the snow drops, it's time to grow

It's no
side of the bed I should lay
I should lay

Blackbird sitting in a tree
Observing what's below
Acorns falling to the ground
He'll stay and watch
Dungaree dome is decked like a pagan temple to Zeus
He drinks acorn juice

Roasting his feet by the furnace of peat
He roars at the boars who massively
away
Inspire yourself
Your life is yours
It fits you like your skin

The oak sleeps in the acorn
The giant sequoia tree sleeps in its tiny seed
you call it noise
I?m tearing up shit up like the acorn boys
On 10th street, I got a big freak
Until you learn to speak, realize you?re weak
Cause
Fifty acorns tied in a sack.
The men from the press said we wish you success,
It's good to have the both of you back.

Christ! You know it ain't easy,
hard it can be
The way things are going
They're going to crucify me

Caught the early plane back to London
Fifty acorns tied in a sack
The men from
from the empty acorn cup.
The dew that dawn sweetly bestows.
And taps his cane upon the ground -
Signals the snow drops, it's time to grow

It's no
drinks from the empty acorn cup
The dew that dawn sweetly bestows
And taps his cane upon the ground
Signals the snowdrops it's time to grow

It's no
up like the Acorn Boys
On 10th street, I got a big freak
Until you learn to speak, realize you're weak
Cause it's the Oaktown, and they all get down
Another day is through.
So go to sleep,
My little Buckaroo.

Don't you realize,
My little Buckaroo,
That it was from a little acorn,
That the Oak
the fading light
Find the way through the shades of night

We are the midnight folk
Saw the acorn turn to oak
Saw the hidden Gods invoking their
Sylvan legacy
a back in the day dawg
Thugs now a days will cock it back pop a cap in your acorn
Fuck what they say in they songs
Gangstas dont stay long
They make
going
They're going to crucify me

Caught the early plane back to London
Fifty acorns tied in a sack
The men from the press
Said we wish you success
It's
realize my little Buckaroo
It was from my little acorn that the oak tree grew
And remember Buffalo Bill was once a kid like you
So go to sleep my little
Wrapped in his loving wings
Sofia took her man
So the earth and sky united
It was all father's plan
OVO

Theo kept an acorn
Sofia had carefully saved
the littlest acorns
To the trees so tall
But where your comin from
And where your goin'
until you get there 
There ain't no way of knowing
All the love in
secondhand smoke
Ya got me sweating like Calcutta nights
Such a sweet epiphany

I am a wing (wing)
I'm a prayer (prayer)
A thimble and an acorn
A promise from
the hair length of Cher
Each nut is the chair width of an acorn, stairlift beware of me
Lyrically I'm terrible, better get your lyrics prepared
Richard
Passed the acorns on my way, bitch. it's just another day
Big Banks came through and started mixin'
Sittin' in the studio kick back listenin'
To some
but a party, y'all, haha

Haha, once again, 1991, Shorty be	
Hitting you off with mfstbc (??)
Still kicking it for the Acorn posse
Yeah, Jerry Hodge is
were wrong
Or watch an acorn grow into a tree
Did you ever have your ship come in when you thought that it was lost
Well that's what loving you has meant

Discuss these acorn Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles