Lyrics.com »

Search results for 'Porsche'

Yee yee! We've found 2,775 lyrics, 0 artists, and 1 album matching Porsche..

Year:


Filter by gender:

Albums:

  

Lyrics:

On speed, jamais dans les mêmes zones

Lay back fried in the Porsche with the top back
Lay back fried in the Porsche with the top back

As I lay back
heart colder than before

That chop I'm whippin that's a Porsche

My mind be trippin I be gone

My jeweler got me drippin sauce

Now my heart colder than
hoes out of the girls next door
Six in the mornin' when they kick in the door
I'm probably outside the forge gettin' brain in the Porsche
What
the mornin when they kick in the door,
I'm probly outside the forge gettin brain in the porsche,
What porsche? my porsche yeah the GT porsche,
Of course I
Oh my God, Ronny

White J's, white Porsche
White wrist, white horse
Hi bitch, hi bitch
Hi bitch, hi bitch
I do not sniff it or roll it "no"
It
mit schwarz-rotem Leder
Plus ein Porsche Carbon Panamera
Oh oh oh oh oh oh oh ja
Verdoppel mein Geld Casino Royal

Ich will ein Benz mit
Do you wanna ride with me
So Nice! (So Nice)
Come and touch the sky with me
Feelin' all right right right
Lovin' that P.O.R.S.C.H.E. music
Do you
40 en una noche vamo' a romper (yeah yeah)
Si ella se monta en el Porsche vamo' a resolver (skrt skrt)
A ella le gusta que tengo el swag y el poder
Me and gang gang
Rock new chains
Pull up in a Porsche drop-top
Nigga, diamonds bling
Brand new Balenciaga's
It ain't nothing
Nigga, drip bang
Ey Mustard, I swear to God I'm tired of fake ass niggas

Smash off in that Porsche like (skrr!)
My niggas smoke kush, no purp
If that puss got a bush
Lamborghini, Benz 絵になる Porsche
Ferrari, Maserati, Cadillac, Chevrolet
誰もが振り向く男の夢 
乗るため稼ぐだが足りないぜ

Yo! Lamborghini, Benz 絵になる Porsche
Ferrari,
preta, Deus de Nike
Ela fode e não conta o baque
Polo preta, Deus de Nike
Ela fode (eu não ligo)

Polo preta, eu sou o futuro
Porsche preta no futuro
Meus
Rüyalar aynı sanki fabrikasyon
Hepsi yıldızlara yakın
Hepsinin altında Porsche
İsterim az adam olsun ama hepsi balon
Bunların hepsi balon, hepsi
my crew boy you a swagger jacker
911 turbo Porsche 'cause I'm a super trapper

Rags to riches fuck these snitches I ain't scared
Cold and shiesty
Willkommen im Crown Club, dem Ort der Auserwählten
Es riecht nach Rosen aus dem Auspuff
Autos sind erwünscht, Porsche Cayenne oder
Autos sind
Biatch!

Magnum, Magnum
.357 Magnum, Magnum
Magnum, Magnum
Litron de Ciroc Magnum, Magnum
Magnum, Magnum
Porsche Cayenne Turbo Magnum, Magnum
portes, portes
Dans les VIP et les Porsche, Porsche, Porsche
Cousine mais stop, stop, stop
Tu fais du squat, squat, squat
Pour être au top, top, top
Ey, yeah

Ich hab' vier Währungen in meinem Portmonnaie (rich)
Ein, zwei Runden um den Block im Porsche drehen (skrrt)
Nie wieder fliege ich in
Br-brand new Porsche whipping, and my pistol stainless
A-and my pistol stainless, a-and my pistol stainless
I do all dishes, I send my bitch through
put some diamonds on my neck (yeah, it's time for that)
I know for sure that it get her pussy wet (get her wet)
Yeah, my first car was a Porsche, not
I've been fantasizin' 'bout a Porsche
Get that dough-oh-oh-oh
I've been kneadin', kneadin' 'til I'm sore, 'til it grow-oh-oh-oh
I've been runnin'
left the keys to the brand new Porsche
Would they mind?
Umm, well, of course not
I'll just take it for a little spin
And maybe show it off
the keys to the brand new Porsche
Would they mind?
Umm, well, of course not
I'll just take it for a little spin
And maybe show it off to a couple
Lamborghinis and Porsches we stunting
Look at me now nigga
Pull up, get your bitch, in drop top we roll out
Y'all niggas ain't shit
They all act like they

Discuss these Porsche Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!