Lyrics.com »

Search results for 'young blood generation'

Yee yee! We've found 12,735 lyrics, 200 artists, and 50 albums matching young blood generation.

Year:


Filter by gender:

Albums:

Various Artists
Various Artists
Various Artists
Various Artists
Various Artists
Various Artists
Various Artists

Lyrics:

Sucking all the blood of the young
A generation growing up without showing love
They've ruined us, pointed us to guns
And had us turn on eachother, let's
the
Struggle
Oh no we can't lose faith, we born ina the
Struggle
Like they say we were born in sin, well
Young blood ina the struggle

Now is the time, no
of my son 
But they thinkin' that my generation gotta die young 
If we all come together then they can't divide one 
Don't worry bout it just be about
To cut the stream of blood
I hear voices that spin inside my head
It's your voice that counts so much

Here comes the young,
The new generation
You
Young blood, young blood, young blood
Young blood, young blood, young blood
Young blood, young blood, young blood
Young blood yeah,  young blood
Wake up, still drunk
Don't lie, A1
Take some, face numb
Generation of sedation
Break up, make up
Still fight, laced up 
Take some, face numb
the stream of blood
I hear voices that spin inside my head
It's your voice that counts so much
Here comes the young,the new generation
You are the only ones
ancestor did
My distant blood
Straight from the motherland
Please bruh
Young Prince Love
That future day
We can say
We got Black privilege
Til the morning
Young nigga Young nigga 
I was born for this shit 
Young nigga 
I was born for this... AY!
We gone go up with this one, lets get it

Young nigga
Young n*gga Young n*gga 
I was born for this sh*t 
Young n*gga 
I was born for this... AY!
We gone go up with this one, lets get it

Young n*gga
the mud
And stained in the blood of a whole generation
Corpulent generals safe behind lines
History's lessons drowned in red wine
Poppies for young men,
down in the mud
And stained in the blood of a whole generation

Corpulent generals safe behind lines
History's lessons drowned in red wine
Poppies
and what we've got
Is sweet perfume of sex and blood

And believe me baby every generation
Got its own disease
And I've got mine so help me please
the lost generation

This ain't meant to be preached on
This here meant to be teached on
I know that you ain't got much time
I promise this rhyme won't take
caps
I fell to the ground with blood on my hands
I didn't understand
How a nigga so young could bust a cap
I used to be the same way back
I guess
caps
I fell to the ground with blood on my hands
I didn't understand
How a nigga so young could bust a cap
I used to be the same way back
I guess
with your maker?/ bitch get the fuck up out of here/ you're nothing but a faker

Chorus: 2x) You say im young blood/ but i kill just as good as you/
stab
Mob mob
This go hard

This generation
Wanna be some savages
This generation
Got no content
This generation
Heard y'all like this shit
This
fuck you too
Well fuck you too bitch, a generation at war with itself, nothing can help
Blood on my hands, I wish it was yours but I’ve only ever known
going to pop me?
Lyrical violence so cold  it will leave a pile of blood tall
It's Denver on street level I'm a mile above y'all
Jack Sparrow of rap nigga
hops generation
These are my influences, hip hops Intuition
The game flipped like a pancake with the road to riches
now let me list the greatest,
generation These are my influences hip hops Intuition
The game flipped like a pancake with the road to riches now let me list the greatest the frontline
this card before
But this time your card declines
Cause right-standing with me
Is accredited on the basis of blood
Not on the basis of how fit you are
the same
The fire in the soul remains
Ooh, in every generation
Young rebels have their time
Glory days are gonna shine
Ooh, there's a brand new face

Discuss these young blood generation Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who sings the famous French song 'Sur La Lune'?
    • A. Hoshi
    • B. M. Pokora
    • C. Julien Doré
    • D. Bigflo & Oli

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!