Lyrics.com »

Search results for 'throw some ds remix by kanye west'

Yee yee! We've found 23 lyrics, 103 artists, and 100 albums matching throw some ds remix by kanye west.



It's ya boy Ne-Yo, we gonna do it like this
The Roc is in the building, yeah (It's the remix yo)
Kanye is in the building
(Yo, the monster don is
think I'm point, point blank
Turn off my sound niggas, let... crank 

[Chorus]
East Side where you at, where you at?
West Side throw it up, throw it
my name
It's Kanye, but some of my plaques, they still say Kayne
Got family in the D, Kin-folk from Motown
Back in the Chi, them Folks ain't from
You like it or not, it's everlasting, ain't 'bouta stop

We 'bouta crash da club, throw some chairs
Break, break, break, break, break something
We
my name
It's Kanye, but some of my plaques, they still say Kayne
Got family in the D, Kin-folk from Motown
Back in the Chi, them Folks ain't from
Yo fuck you, Kanye, first and foremost
For making me do this shit. Muh'fucker
Had to throw everybody out the motherfucking room
'Cause they don't
to pronounce my name
Its Kanye - But some of my plaques - they still say Kane
Got family in the D, Kin-folk from Motown
Back in the Chi - them folks ain't
feat. Kanye West
[Intro: Twista]
Oh you didn't think we can do it again...?
Twista...
Kanye West...
From Po pimpin' to Poppin' tags...
From
Remix!
One two one two (one two one two)
This the I'ma Boss remix
Meek Milly
Let's go!

I'm ride or die, I'm ridin' by, hollerin' West Side right
Hustle Gang

West Side, Bankhead,(remix) that's where I'm from
Everything y’all did
It been done
My Tru game and my shoe game
You can’t touch that
in their honor

So if I had a list of rappers present day to valid day
Would be Eminem and TI and the legend Dr. Dre
Nas, Kanye West and B.O.B.
niggaz, playaz, and hustlaz
Qualified killaz, certified head-bustaz
Got love for the North, South, East, to the West
Soldierz throw ya rag, Killaz how
Oh you didn't think we can it again
Twista, Kanye West, from Po Pimping to Poppin Tags
From Chunkiest to Slow Jamz, oh baby
We can even make you
Oh you didn't think we can it again
Twista, Kanye West, from Po Pimping to Poppin Tags
From Chunkiest to Slow Jamz, oh baby
We can even make you
Run it up, run it up, run it up, run it up (remix)
Fuck that shit, we get turnt 'til the sun is up
All of you niggas get burnt when the gun is up
That's the alkaholiks functions, conjunction junction
The remix version for all the brothers out there
That got shit on they chest and just wanna
the haters to become believers
I'd pay Kanye West to punch Justin Bieber
And then I'd buy a bunch of heroin and get really arrogant
And pay all the foreigners
Yo remix by my man Allstar, check this out
B-b-b-bounce money bounce, only one things counts, huh
And I'm here to announce
The flex, the X when
Yo remix by my man Allstar, check this out
B-b-b-bounce money bounce, only one things counts, huh
And I'm here to announce
The flex, the X when
West Side Bankhead is where I'm from
Everything y'all did has been done
My Trew game and my shoe game
You can't touch that shit

[Chorus]
Bitch
Oh you didn't think we can it again
Twista, Kanye West, from Po Pimping to Poppin Tags
From Chunkiest to Slow Jamz, oh baby
We can even make you
a bucket
I'm 'bout bringing my people over like I'm Harriet Tubman, huh
Been through the fire like Kanye West
Beat the odds, now I'm on shuffles
Oh you didn't think we can it again
Twista, Kanye West, from Po Pimping to Poppin Tags
From Chunkiest to Slow Jamz, oh baby
We can even make you

Discuss these throw some ds remix by kanye west Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!