Lyrics.com »

Search results for 'thistle weeds live by mumford sons'

Yee yee! We've found 188 lyrics, 103 artists, and 100 albums matching thistle weeds live by mumford sons.


Albums:

Mumford & Sons and Friends Daytrotter Session (Mumford & Sons) · Mumford & Sons, Laura Marling & Dharohar Project (Mumford & Sons) · Mumford & Sons, Laura Marling & Dharohar Project (Mumford & Sons) · Live at the Owl 'N Thistle, Vol. 1 (Rebop & Destruction) · Mumford (Hutchinson, Hutch) · The Best of the Thistle & Shamrock, Vol. 1 (Hutchinson, Hutch) · Thug Thistle (Killa Tay) · A Thistle & Shamrock Christmas Ceilidh (Hutchinson, Hutch) · Anchor & Thistle (Simon Spalding) · Live At Cory Weeds' Cellar Jazz Club (Miles Black Trio) – and 90 other albums »


Fake niggas throw shit in they drinks
Club nights we snatch linx politic, Africans and chinks
While World of Sport niggas snort coke by the seconds
every day, 
I wanna smoke some weed and roll me the J,
Thankya Jesus! (Thank you Jesus!)
Thankya Lord! (Thank you Lord!)
For lettin' me live another
let
'em know son.

[Capone:]
It takes nothin' but a hot slug to fill a villain 
Crook I'm about to make a killin' 
So weed to escalate the feelin'
here

Fuck is these niggas son
Get off my block
Yo I don't know none of these niggas du
Get off my block
Them niggas wanna sell their weed here
here

Fuck is these niggas son
Get off my block
Yo I don't know none of these niggas du
Get off my block
Them niggas wanna sell their weed here
Nines grab the green weed exactly
One shot lives and daiquiris
My gat be stashed in the dash
Mixed herbs and hash
On a cruise for cash
I might bruise some
Ninety miles per hour I'm like "Fuck these punks!"
It's the land of the free son, you only live once
You a smart motherfucker or stupid dunce?
Music
gonna drop the bomb or not?
Let us die young or let us live forever
We don't have the power but we never say never
Sitting in a sandpit
Life is
eyes 'cause I be higher than most
Been on the plane for twenty hours, and wasn’t tired
Live by the code, money power
Once I got on, my niggas hired
and get me
Now I’m old and shit is trippy, but I know that god is with me
This that baby mama drama
Give a fuck about a man I know Imma
Be there for my son
to live
For my loaf of bread the people's player
I did what the culture said
And I live by the coast of Nostre Cid
Fuck around I'll knock your shoulder
the station to channel live
That underground hard-core sound who said it'd die
'Cause if it is me and my nine's
The first to ride
For my niggas
Live by
the station to channel live
That underground hard-core sound who said it'd die
'Cause if it is me and my nine's
The first to ride
For my niggas
Live by
My uncle died, my daddy did too
Paralyzed by the pain, I can barely move
My nephew gone, my heart is torn
Sometimes I look to the sky, ask why I was
W.J. Weed Kapone nigga
If I ever breathe
If I ever live
Shit no more fuckin man
Believe this blunt I'm blazin
And still listen to your kids
That's
them ghetto and sober bitches in 'burban districts
I'm movin on passin' chumps, and very thoroughly promoted by God's Son
And this is the military turn
I'm proud to smoke weed, and I'm proud of what we've done.
I'm proud of the kings, and I'm proud of everyone.
I'm proud my name is Dloc, no joke son
the green leathers, hundred pound snakes and cakes
Fiends found in lakes, jealously Jakes we shake
What I strive for is what I live for
Infatuated by
drug!
(Tormented)
want to live my life in a day (What I meant is)
Drugs help escape the flame and pain (THC)
Roll it, light it, now you smoke your weed (I
chalk for your body outlined on the floor
You got hit by the 4-4!

[Chorus]
You're in the game called life, son, how you're living it
Street corner
Forty-five by my side, do he live
No the nigga dies

Yeah, when the out's hooked up with the refugees
It be more niggas than the NAACP
Comin' up on weed of all
I pray we all live forever
I pray I'm a servant to all prophets
May I be rich forever

Money on my head, pussy boy, that ain't enough
Bullet to your
through smoking weed then I'm nervous
Shorty said she was from Red Hook, but I don't know where I'm at
Surrounded by a bunch of thirsty crooks, givin me
from the ground y'all you dig?
Close to where the groundhogs live
Where the police hound y'all kids
Arrest and give out long bids
From where they
on the creep down by Vick's weed spot(So what! )
Made a U-ey up the hill plus a change of plans
I had to hurry back so I could warn my man

Ya had me stressin

Discuss these thistle weeds live by mumford sons Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!