Lyrics.com »

Search results for 'stooping'

Yee yee! We've found 104 lyrics, 0 artists, and 1 album matching stooping.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

to me
Yeah, I'm either on or off, or on or off, or on or off, or on or off, yeah

I'm aiming high (I'm aiming high)
I'm stooping low (I'm stooping
stooping down to her level
And I'm gonna make her mine, mine, mine tonight
I've never seen an evil quite like this
She's broken hearts before, and she has
Now he thinking
Take away this fame what he gon be without it
Living in ya shadow
Pride getting shallow
Paying him no mind because you ain't stooping
Spirit filled and fine ooo

She tell the devil no
Body be the temple
Of the Holy Ghost
Got to keep the fire burning
Never stooping low
Boys 33 k33 mini nor
to be a stooping man

And when the bitterness climbs
Afflicting you and all the rest
It seems there's no one to rely on
And no reason to protest
Along
of sheep
I don’t act out
To the crowd
No
Don’t you feel
Like you do though
I feel like a domino
Just on the edge
Of stooping low
Can you understand me
Maybe
pasta
Rhyme, I do it around you
Over medulla somehow but I'm over stooping it down for, uh!
Stooping it down for, uh
It's Robby Atkins, baby
like concrete 

Shall I take you down the slide with me 
If you want it you got it for free 
The kind of highs you get when stooping low 
Who doesn't
stalling 

Y'all be stooping so low low 
Stooping so low
Never knew you was cold, cold
Knew you was cold 

I bring all the heat like summer 2018
Bodied all
Instagram clone. Hate to slow the tempo, now you're stooping real low, don't you got a baby with one of my fuckin' friends tho?
Oh oh baby baby that's not
Veteran in this shit, I think my accolades need medals
Stooping to your level
Fell like I'm dancing with the devil
If shit should just go bad I got
blah, blah you're never wrong
And even when you're stooping, tying up your shoelace
You keep droning on and on and on and on

I got your message loud
Top40db.org.
Would be stooping a little too low
Loving a married man
This I really don't mind
But a married Casanova
Is a little out of my line

Ill be
withers through the barren patch.

High-flying,
Market the proles - the ornemental and quaint.
Lower-stooping,
Disbanding in union.
Spine snaps
you blend.

It gives us strangely little aid,
But does tell something in the end.
And steadfast as Keats' Eremite,
Not even stooping from its
down)
I'm tired of them niggas talking
I'm letting the trigga sparker
Bull dog barking, Cadillac done did em' awful

[Baby]
He ratting, stooping
ratting, stooping, bitching, and busting balls
Say Lac, I'ma send this nigga to the mall, it is what it is
It's one way in dog, heads up
Grab on them K-9
performed
Bacchanalia

Swallow in ruins a sea of poison
Stooping at the doorway...
Mouth to feed

There is an ocean waiting
And the wind blows
You cut me down
Drag me out
Down and out to your level
I'll never find myself stooping down to this
(It feels like it's)
Taking a part of me
From
be them
But I ain't stooping to that
And I ain't stupid in fact
They carry them knives & they put two in your back
Only the real I ain't doing no cap
you down
Pussy niggers lose money All the time
Never be the problem of your brother
Cause the dice keeps rolling, yea stooping never
Never be the reason
like soda bout to pop (pop!)
Icy never froze though (brr)
Gotta keep moving even if it's in slow mo, yeah
Stay high so I'm never stooping low (high)
Stay
uncommonly stated
Stooping to statements like the bubble that we sport ain’t fragile
Nothing is built in one day, nothing is built from chatter
Consider it
a monster
Stooping to their level? That wouldn’t help the fodder
That would fall unto the future if we were to somehow lose
I’m grateful that within me I had

Discuss these stooping Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who was the first to use a Synthesizer in a song?
    • A. Ritchie Valens
    • B. Del Shannon
    • C. Buddy Holly
    • D. Frankie Valley

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!