Lyrics.com »

Search results for 'stand over'

Yee yee! We've found 9,869 lyrics, 22 artists, and 50 albums matching stand over.

Year:

Lyrics:

stand over him
We gon' get up close on him, we gon' stand over him
We gon' get up close on him, we gon' stand over him
We gon' get up close on him, we
Stand about
Stand aloof
Stand aside
Stand apart
Stand back
Stand away
Stand up

Stand over
Stand to
Stand against
Stand before
Stand with
go to whatever
Winner takes all and stand over whoever
It's free to ride along
But it cost to wanna help us, know the motto right

Hands folded
it up, ooh
Big bank, we gettin' paid over here
Broke niggas, go stand over there
Fake ass hoes, go meet 'em over there
Little booties, they ain't
the Gloryland,
There with the mighty host I'll stand,
Just over in the Gloryland!
I am on my way to those mansions fair,
Just over in the Gloryland!
There to sing
Stand guard over what is mine
Stand guard day and night to watch over me and mine
I keep at a distance, it suits me just fine
I need no
That thinking for yourself was a crime.

Get over here, stand over there,
Let's see your identification.
Shut your mouth, son, get back in line,
the Gloryland,
There with the mighty host I'll stand,
Just over in the Gloryland!
I am on my way to those mansions fair,
Just over in the Gloryland!
There to sing
up, stand up) Good over evil, deceitful
(Don't give up the fight) Morals, principles, it's simple, son (son)
So what are you saying?

The foundation
over there
But stand back John, that's the size I wear

Hey!

In a neighborhood bar not too far from here
Me and old John, we were chucking some
trick you, trick you, trick you.
One way or another
I'm gonna lose you, I'm gonna give you the slip.

I walk down the mall
Stand over by the wall
That thinking for yourself was a crime.

Get over here, stand over there,
Let's see your identification.
Shut your mouth, son, get back in line,
change it
Mountains move and oceans part
When they are standing in our way
You and me, we're a miracle
Angels stand watching over us
And heaven shines upon
of miracle
And then break away
見つけたい
見つからない
ほんの一瞬が

Come on over, come on over
I only wanna see the light
Come on over, stand by me
繋ぎ合う熱が
Come
the wrath of a God betrayed
How can we free this world, it soon will melt away
As we await the wrath of a God betrayed

Rise stand take over, we are crushing
잡히지 않는 시간 과거 속에
넌 헤매고 있니
움켜쥔 미련 따위 던져버리고
그 터널을 나와
들리지 않니 나의 마음이
너를 원하고 있어
Come on over come on over
난 모든 준비가 됐어
Come on over stand by me
너만
For every change that you've put down on me
I've re-read this stone a hundred times.

Would you stand over these shadows and embrace our history?
Baby your time is up
Something's gotta hold of me, doesn't want you to breathe
Stands over YOU and watch you BLEED, I'll be the last thing you see
Go
falling in plain as day

It's starting over, starting over
Can't stand, it's over, God is gonna take me out
My time is over, this time is over
Why is this
will be thinking of me

As long as Niagara falls
As long as Gibraltar stands
'Til Hell freezes over
I'll always be your man

Tell me, when you're
stand over here do a favor use your head to hold this apple (apple)
And on my twenty pace take, aimin' shots, swear to God I won't miss (I won't miss)
See
come

I will rise, stand redeemed
Heaven open over me
To Your name eternally
Endless glory I will bring (oh)

Oh what amazing love
We need Your
[Rock] Yo, yo come here man, come over here duke
[Ruck] Get your shit over here man
[Rock] No, yo stand over here, stand over here
[Ruck] Get
He said he's gonna kill me
Got a bullet waiting for me
Stands over there with a gun
But there's no place that I can run
He said I won't have my way

Discuss these stand over Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!