Lyrics.com »

Search results for 'spec'

Yee yee! We've found 1,033 lyrics, 4 artists, and 11 albums matching spec.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Not a spec of blood
Up on my goyard
Kick back
Bullets make him hit the makarena
Not a spec of blood
Up on my goyard
Kick back kick back
Hit
yellow
Got me arrested
The color spectrum
Spec, spec, perfection
The color spectrum
Spec, spec, perfection
The color spectrum
Spec, spec, perfection
She got x-ray specs on
I said she got x-ray specs on
See right through your shit and then we left off
See right through your shit and then we left
My eyes are dim, I cannot see,
I have not brought my specs with me
I have not brought my specs with me

There were plums, plums, twiddling their thumbs
store

My eyes are dim, I cannot see,
I have not brought my specs with me
I have not brought my specs with me

There were plums, plums, twiddling
ไอ้ฉันตอนนี้มันไม่มี
ไม่มี ไม่มีให้เธอหรอก

Your spec
เธอคงไม่เจออยู่กับฉัน
Your spec
ฉันคงไม่ดีอย่างคนนั้น
อย่างที่ฝัน อ้าโฮ
ไม่ใช่ฉันหรอก

แต่เธอกำลังมองหาใคร
you play games I will treat you up boy

Why you u wanna try me
All these things you do nor Dey entice me
You know I'm a spec nor Dey whine me
Wetin you
I can't speak without the pain
Being stabbed right underneath my brain
White specs on my tonsils, it ain't great
How do I plan a death? I contemplate
ou, god damn, otro dia mas sin el rari
are you flex, dame nota, yeah, pasa el funny
yeah, specs, no preciso, yeah, qued clari
yeah, specs, yeah, para
Specter woman coming into my world, as I lie awake but dreaming
Frightening yet you draw me in, I seem to loose to your seduction

Spec-ter Woman,
I don't run around with the tech
Nah I walk around with the forty card deck
Know a couple brothers that'll DDS spec
Cast a couple spells and that
est-ce un délit mineur  Wesh ma le-gueu j'kick comme à l'époque 
Ça grattais de la rime à l'école 
C'est ma Spec qui tient les cordes 
Ça met des Middle
That bitch like dracula suck the blood right out of me
That shit spectacular got the specs so now I see
We got fire like dragon breath all this smoke
That's how you know it's love 

So call my lawyer
Get my employer
There's more push and shove 

I'm wearing way cooler specs than you
I'm planning
brought out the Benz
S550 we moving intense
White interior I'm in love with the spec
Coming for the bag ain't want nothing the less
The trap shit I do I
Aye
Yah
Aye
Skrt
Aye
Yah

Banger the best
Chuck out the rest (yah)
Ice on my neck
These diamonds in specs (yah)

Banger the best
Chuck out the rest
on a Tuesday
To feed they family
I know the gave my lil homie the gang spec
Off Instagrammin'
I know some niggas out here hating (why)
Cause they ain't family

I
feeling
Import the coupe and it came with no ceiling
I cannot live like the average civilian
Wake up I’m focused I’m smoking exquisite
AMG spec or it’s
Lazybones, sleepin' in the sun,
How you 'spec' to get your day's work done?
Sleepin' in the noonday sun.
Lazybones, sleepin' in the shade,

How you 'spec
You know it really turns me on

It won't be long before I come

And honey I ain't talking about sex

I'm wearing X-Ray Specs

And I'm having you in view
Yuh
I got woadies out in Cali
Cuz the stroke game smooth with the tech
Cartier views through the specs
I could come through send a text
Faces all
me to new lands
Blast off. Blast off
Make me a new man
I'm just a
Spec on a spec on a
Spec on a spec
A man on a planet with no plan of going home 'til
that
BLOCK TO ENEMIES
spec 으로 난도질
faker 들 killin
bust it bust it bust it
steam pack 상태로
imitation bust it
판도 에서부터 패 새끼들은 pass out
take that skill
Soaring so freely
A spec of dust in the sky
Tell me if you see me
In this galaxy
In this galaxy 

We are spinning through space
Soaring so freely
A spec

Discuss these spec Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who preached that “if you tolerate this then your children will be next”?
    • A. Bad Preachers
    • B. Manic Street Preachers
    • C. Breadline Preachers
    • D. The Preachers

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!