Lyrics.com »

Search results for 'sandwich'

Yee yee! We've found 2,653 lyrics, 5 artists, and 12 albums matching sandwich.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Girl, Imma make you a sandwich
I'll make it with some love
Just wait and see
Girl, Imma make you a sandwich
You ain't gotta worry
Cause it's always
(Gary L. Yoder & G.R. Grelecki)
I got a hole in my pants!
You do, you got yourself a hole!
Heh, shecka-shecka-shecka-shecka
Got a wolfman sandwich
style

Barbie eat a sandwich before you die
Barbie eat a sandwich, give it a try
Barbie eat a sandwich to survive
Barbie eat a sandwich, barbie eat
Poke
Better watch that

Poke chop sandwich, waitin' in the sack
Ridin' a tom tom, a double fat back
Got my poke chop sandwich, layin' on my drum
Poke
a peanut butter sandwich)

Now his scepter wand his royal gowns his regal throne and golden crowns
Were brown and sticky from the mounds
And drippings
Ya I made you a sandwich!
I made you a sandwich!
Yes I made you a sandwich!
I made myself a sandwich!

I got jelly in the fridge,
Peanut butter in
on rye
there's only one kinda sandwhich that's really gonna satisfy
love sandwhich love sandwhich uh huh
love sandwhich love sandwhich uh huh
this ain't
I'm not feeling good
Because you think I wanna be a peanut butter bitch
Peanut butter bitch
Rub it on my sandwich
Peanut butter bitch
Rub it on my
good judgement these days
I just get down
There's an epidemic of stupidity
So watch out because its coming around

Reality is a sandwich that I did not
I'm stood close to you. I haven't blinked
It's 7:55 and you're a bit scared

Guess your colleague's sandwich filling 
Through the power of mind control
Yum yum Bumble, Bumblebee Tuna
I Love Bumblebee, Bumblebee Tuna
Yum yum Bumble, Bumblebee Tuna
I love a sandwich made with Bumblebee 

Yum yum
Flame fame flame fame flame fame flame
Supermodel sandwich can I join your game?
Flame fame flame fame flame fame flame
Supermodel sandwich would
design left me bereft
At the cost of who I adore
My sandwich has hit the floor
I’ve got nothin’
My sandwich’s fallen
Oh, I’ve got nothin’
My wallet’s empty
bi bi bi

Flame fame flame fame flame fame flame
Supermodel sandwich can I join your game?
Flame fame flame fame flame fame flame
Supermodel sandwich
I didn't mean to be mean to Stan at the office
But I can seem a little standoffish
I should ask Stan if he wants a sandwich
Because I'm going
Girl won't ya come and share with me
A Smoked Salmon Open Sandwich
Then learn how to make one more for me
A Smoked Salmon Open Sandwich

Girl won't
Hook
 The lady at the store call me sandwich bag 3bih 
Got too much cash on me you’ll get blammed all that reaching 
I got this bih rolling plays
Eggs sandwich, eggs, eggs
What dip? Mayo dip?
Eggs sandwich, boy get up these eggs, eggs, boy hey
Eggs and you and
Eggs sandwich, eggs, eggs
A peanut butter sandwich made with jam
One for me and one for David M. now 
A peanut butter sandwich made with jam
Stick, stick, stick, stick,
Lettuce, tomato, pickle
Lettuce, tomato, pickle
Lettuce, tomato, pickle
Lettuce, tomato, pickle
Lettuce, tomato, pickle
Don't put it on my sandwich
Sos una puta, sos una putaaaaaaaaaaa 
Oh yeah yeah 
Todos los días, la misma historia 
Dejame de romper las bolas, preparame un sandwich 
Sandwich
bon le bain t'encore bouché

Ma sandwich aux œufs
Tout ce que je veux
Sandwich aux œufs
C'est mon seul vœux
Et quand on est deux
Sandwich aux œufs
Deux
I see myself
In the stars
Of my phantom
Me and two
Women we
Stuck in
A sandwich
Monster in pocket
I live
With a ratchet
She detect lies
She can tell
Maywood Beds, rest my head
Upon my jacket for tryna stack it
Fuck your mattress, fuck your sandwich
I ain't your friend
Maywood Beds, rest my head

Discuss these sandwich Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    T Rex was led by which singer?
    • A. Marc Bolan
    • B. Gary Glitter
    • C. David Johansen
    • D. Ian Hunter

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!