Lyrics.com »

Search results for 'really'

Yee yee! We've found 111,092 lyrics, 2 artists, and 49 albums matching really..

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

I really wanna stop but I just got the taste for it
I feel like I could fly with the boy on the moon
So honey, hold my hand, you like making me
I really wanna stop but I just got the taste for it
I feel like I could fly with the boy on the moon
So honey, hold my hand, you like making me
This time around I'll never get bit
Though you really wanna fix me
This time around you're making me sick
Though you really wanna get me
I've got this feelin' all down inside
And this feelin' I just can't hide
I really love you, I really do
But I don't get the same feelin' from you
wally wally, oo-chie bang bang
Oo-chie wally wally, oo-chie bang bang
Oo-chie wally wally
He really really really work my body
He really really really
court
Yeah, that's a real G, nigga, he on a kill spree, nigga
The homie popped him so I hope he don't kill me, nigga

That's why I really be smokin' and I
Diamonds really diamonds
And I'm shining bright 'cause I'm really grinding
They ask me if I'm real
I say is you serious?
My daughter gone love
I really really want to kiss you
But I'm much more then that
Boy I'm gonna blow your mind
It aint long that we've known each other 
It aint long
mouth
I know your game
What you're about

But they say the sky's the limit
And to me that's really true
But my friend you have seen nothin'
Just
mouth
I know your game
What you're about

But they say the sky's the limit
And to me that's really true
But my friend you have seen nothin'
Just
to me you were dead inside
But I will prove you wrong
'Cause I really really really really
Yes I really really really really
Girl, I really really really
흩날리는 꽃잎을 닮은
향기로운 분홍빛도 잘 어울려
어떤 색이라도
I really really really really, really really really really
Really really really don't mind oh-oh

정오의 햇살처럼 타오르는
It's that time of year again?
Kool-Aid Man you ready for Christmas?
Ohh yeah!

All I really want, really want for Christmas
All I really want,
Why you want to catch my eye, when you already know that I'm taken (nah like really)
How you past due on payments, and I'm seeing you on vacation
Why you want to catch my eye, when you already know that I'm taken (nah like really)
How you past due on payments, and I'm seeing you on vacation
eventually
But it's never too late as long as you feel you're young

So how do you know
When do you go
Into the snow

Well I really, really, really want to run
If you really really really really love me
Then you really really really gotta show me
Don't whine when I put it in your booty
Or if I'm up all
Yeah
I know we just signed a deal but
I need my advance on the next one too, they know I'mma be around
Yea
I need it

'Cause I got a really big
a really, really, really
Really, really, really, really
Mad love

Nothing you could do could ever stop this burning
Nothing you could say could ever stop
(oh, oh my god!)

Oh my god
He's a really bad boy
He's a really bad boy, ay
Oh my god
He's a really bad boy
He's a really really really really
you held back
Now I am emotionally starved
You're stuck on your ex, you're stuck in the past
Truth is that you really broke my heart

For one day,
the girl say, all the girl say (oh, oh my god!)

Hey, oh my god
He's a really bad boy
He's a really bad boy
Hey, oh my god
He's a really bad boy
He's
This time around I'll never get bit
Though you really wanna fix me
This time around you're making me sick
Though you really wanna get me
stands disc on disc 
And crushes my heart 

All I really, really, really, really, really, really, really, really want to see 
Is a total eclipse

Discuss these really Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Which Pink Floyd album featured the song 'Comfortably Numb'?
    • A. Animals
    • B. The Wall
    • C. The Dark Side of the Moon
    • D. Wish You Were Here

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!