Lyrics.com »

Search results for 'put to rights'

Yee yee! We've found 268,248 lyrics and 31 artists matching put to rights.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

ISSA VIBE !
ISSA VIBE !

1,2,3 !!!!

ISSA VIBE ( x4)

1,2,3 !!

You Know I Could Put You On Right Now
I Could Put You On Right Now
I Could Put You
(Baby let me put it right)
Uh, Let me put it right, baby let me put it right
Take you on a flight, watch we going outta sight
Let me put it right
is

Swizzy
Y'all gon' make me
1, 2 hands in the air

Put your right hand up, put your left hand up
Put your right hand up, put your left hand up
Put
Put your right hand up, Put your left hand up
Put your right hand up, Put your left hand up
Put your right hand up, Put your left hand up
Put your
She's gonna gimme, gimme some (ooh, ooh)
She put it right there on my tongue (ooh, sweet, sweet)
Ooh, she put it right there on my tongue (lover, lover)
She's gonna gimme, gimme some (ooh, ooh)
She put it right there on my tongue (ooh, sweet, sweet)
Ooh, she put it right there on my tongue (lover, lover)
Or if you squeeze on yo' motherfuckin' soap machine
You gotta
Put the right amount of pressure on it
You gotta
Put the right amount of pressure on it
Tell me how you like it
Tell me how you like it
If I put it right there
Tell me how you like it
Tell me how you like it
If I put it right
Put it
You put your right foot forward
And you toe the line
You put your right foot forward
Every time, every time
You put your right foot forward
Forget
Put your right hand up
Put your right hand up
Put your right hand up
Put your right hand up
Put your right hand up and promise me
That you will live
time
Don't worry I'll be fine

You put it right down, you put it right down
You put it right down, you put it right down
You put it right down, you put
our arrival
In the Strangeland

Strangeland blind
You got no reason, you got no rhyme
You get no time 
To put things right 
To put things right
to see you cry
I know I did you wrong
Tell me how I can put it right
Can I put it right, yeah
Can I put it right
I ain’t with the bullshit
Go on put it
Right in my zone, right in my zone
Yeah, you just put me right in my zone
Yeah, now I'm moving, I'm in motion
Yeah, I'm dripping, like an ocean
Gonna
You put your right foot in, you put your right foot out.
You put your right foot in, and you shake it all about.
And then you do the hokey pokey,
You made him mad, he put you right back on there (right back on there)
You made him mad, he put you right back where you started (right back where you
Work it out work it
Put it right there for me
Work it oouuttt
Work it out work it
Put it right there for me
Work it oouuttt
Work it out work it
Put
You put your right foot in, You put your right foot out,
You put your right foot in,And you shake it all about,
and then You do the hokey pokey
lord, that's not fair
Put that ass right there
I could be your little miss, I could be your little mouse
You could put me in the air, you can put me in
You know I can go for miles 
Got you right where you wanna be 
Put you in overdrive 
Cruising down the highway of ecstasy, with me

If we speed it up
need to see the wis' because they heart is missin

(Get at me)
Niggas want to clap me
Snitches want to rap me
Put it right where they back be
(Get
I'm gonna do boys
A E
I'm going back to schooldays I'm going back to schooldays
B E
I'm going back to schooldays to put them right

They tell me
hoo hoo

You put your right hand in
You put your right hand out
You put your right hand in
And you shake it all about

You shake away the cobwebs
You put your right foot in,
You put your right foot out;
You put your right foot in,
And you shake it all about.
You do the Hokey-Pokey,
And you

Discuss these put to rights Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    “I'm the one who wants to be with you, deep inside I hope you _______”
    A find it’s true
    B love me too
    C live it through
    D feel it too

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!