Lyrics.com »

Search results for 'pebbles'

Yee yee! We've found 1,954 lyrics, 5 artists, and 9 albums matching pebbles.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Got a pebble in my shoe, ouch
Got a pebble in my shoe, ouch
Got a pebble in my shoe, ouch
I gotta keep dancing all the time

How'd it ever get
Got a pebble in my shoe, ouch
Got a pebble in my shoe, ouch
Got a pebble in my shoe, ouch
I gotta keep dancing all the time

How'd it ever get
the strongest hurricane?
What if it all begins inside?
We hold the key that turns the tide

Just a pebble in the water (ohh)
Can set the sea in motion (ohh)
666 
RMZ 
K DOUBLE E Z
NataS 
RoMeZHooD 
Everytings good

Im on my devil level
Man was born to be a Rebel
Ill never settle like a pebble
Or a piece
HUSAYN!
Semi tonal
Fruity pebble ice came in different colors
Fruity pebble ice came in different colors
I just caught a bag gotta spend it need
One perfect pebble
Just one humble stone
But oh, what a stone can do
It means that I have one love forever
And one love alone
A now and forever
Welluuummmm
Call the doctor bitch i need my meds
My bitch give you a boner then ask for some bread
Pebble beach is where i lay my head
Say my grace these niggas
gained a very good Pacman technique
His day job is at a pebble factory
He shines those pebbles till they're satisfactory
He never really wanted to have
spacey shirt Kacey, and I wanna say

I like fruity pebbles & hangin with you
I wanna make you playlists, and show you how to chop & screw
I like fruity
Took the top off the coupe yeah
N****s tote the typa choppas take the top right up off of you, yeah
Fruity pebble on the
Different color
drink from your streams
The cool breeze fill my leaves

We will sing together
Water over the pebbles
And I'll be by your side forever

I wish I was
Just as a mountain topples to the stream
From the breeze to the sea
Pebble by pebble
It picks up again
Yes
Pebble by pebble
It picks up again
Of the stars in skies bright
Freely a liven in the form
Released from the hearts core
Into the steps in the light shine
To dig deeper to grind
Into the pebble
Things i would tell you
Tell you
Tell you
Things i would tell you
Tell you
If you come at the midnight hour
Throw a pebble
Baby i could make you
Come
Pebble by pebble
Sand grain by sand grain
Shore turns to sea
Shore turns to ocean
Serpent creates the high tides
To assure all good is floating
Sing for choosing kindness
Sing for showing love
La la la la la la la la
La la la la la
Drop… a pebble in the water
Watch the ripple grow in size
heavy metal
They wanna send me to the Heaven gates, but I'm chillin' like a Devil (devil)
My big brother got kilos but they started from a damn pebble
fruity pebbles too 

yeah I’m on one 
yeah I’m on one 
Scooby doo 
fruity pebbles too 


I’m a smack you in your head lil nigga 
call me big daddy 
Because
drink from your streams
The cool breeze fill my leaves

We will sing together
Water over the pebbles
And I'll be by your side forever

I wish I was
I really want is you
To stand outside my window throwing pebbles 
Screaming, "I'm in love with you"
Wait there in the pouring rain, coming back for
piece
Know that I ain't for peace
Send em running then Ill snatch up your piece

Fruity pebbles on my neck like I'm Fred Flintstone
My legacy set in stone
a little snail, a slow sleepy snail
My hands are in my pocket and I wonder what I got

I have little pebble, a super shiny pebble
A special smooth wee little
we’re living on a pebble by a burning
Burning star

Ooh

If the writings on the wall
Can’t say that we were never warned
Oh what if everything is perfect
to build upon
are pebbles in my hand
all of a sudden i wake up
all of a sudden i wake up
the words that name the right and wrong
are pebbles in my hand

Discuss these pebbles Lyrics with the community:

1 Comment

We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Browse Lyrics.com

Our awesome collection of

Promoted Songs

»

Quiz

Are you a music master?

»
Which Beethoven symphony number is in F major?
  • A. 3
  • B. 5
  • C. 8
  • D. 1

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!