Lyrics.com »

Search results for 'paint it black'

Yee yee! We've found 141,182 lyrics, 200 artists, and 50 albums matching paint it black.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Paint it black! Paint it black!
Paint it black! Paint it black! Paint it black!

歴史を振り返ると
正しいのはいつもマイノリティ

私には聞こえてる 神様の溜息が
葬られた聖者達を星空に見る

History
I see your red door and I want to paint it black
No colors anymore, I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
mm....
Oh, oh, oh....

Paint it black
Paint it black
Paint it black (black, black)
Paint it black (black, black)
Paint it black
Paint it black

Paint it
I see your red door and I want to paint it black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
Это производство от Смоки Мо, сын. 

 Not about the goth boy swag,
But I wanna paint it black.
Not about the goth boy swag,
But I wanna paint it
I'm not gonna make it wrong if it's right
I'm not gonna paint it black when it's white
If I'm goonna make it, I'll never have to break it
I'm never
a wildfire
Paint it black, Paint it black
Paint it black, Paint it black

Downtown looking at sports cars like "who's in that?"
Windshield tinted like
have to turn my head until my darkness goes

I Want To Paint It Black
I Want To Paint It Black
I Want To Paint It Black
I Want To Paint It Black

I look
Oh god
All I say I want to pray
Paint my pic just with one stick
Have no colors to finish it
Take the dollars and go for it
Just paint it black
Like
Paint it black
Paint it black
Paint it black yeah
Paint it black
Paint it motherfucking black
The lord is my shepherd
I shall not want
Pun
Let it out
The ball is in your court
Kick it back, kick it back
Handle with care
Your hands are bare
Paint it black
Paint it black
Paint it black
Paint it black
not the only ones to lose control
But we're in this together, yeah

Every time you walk away
I lose the one I need to save
I just paint it black
it could be 
But death seems duller, so I fill in the colour with something better than misery
I won't paint it in black and white, I'll paint it in
it could be 
But death seems duller, so I fill in the colour with something better than misery
I won't paint it in black and white, I'll paint it in
you're face in ages
I wanna taste it
Shit get dangerous 
When I'm off my medication
Reefer I will blaze it 
In the cop station

Paint it black 
(Paint that
I see a red door
And I want to paint it black
No colors anymore
I want them to turn black

I see a line of cars
And they are painted black
They pass
Hmm, ah
I see a red door and I want to paint it black
No colors in my life, you better turn them black
I see them walking by dressed in their
one's seen or heard a thing

Smell the fear, feel the heat
Burn my skin, paint it black

Forced to submit; silent agreement
Something clean wasted
to clear
Never do shit til the balance appear
Aye
Have to say it just clarify
How I handle my shit, aye
We’re all mad here
Paint it black,
A Rolling Stone,
Paint it black, all of Pennsylvania Avenue
Bout to take the Oval's desk down to Malibu
In a Maybach while I lay back I got Miley too
Popped a molly
go down
South of the mouth, just always waiting
To
Break on through
I paint it black
You paint it back to blue
I paint it black
You paint it
Take a look at my life, all black
Take a look at my clothes, all black
Like Johnny Cash, all black
Like the Rolling Stones wanna paint it black
Take a look at my life, all black
Take a look at my clothes, all black
Like Johnny Cash, all black
Like the Rolling Stones wanna paint it black
I see a red door
And I want to paint it black
No colors anymore
I want them to turn black

I see the girls walk by
Dressed in their summer clothes
I

Discuss these paint it black Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    In which song does Jon Pardi describe a time when he misses his girl through a metaphor about the weather?
    • A. Rainy Night Song
    • B. Burning Man
    • C. Heartache Medication
    • D. The Thunder Rolls

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!