Lyrics.com »

Search results for 'oh what a night by lil rob'

Yee yee! We've found 8,834 lyrics, 119 artists, and 100 albums matching oh what a night by lil rob.


Albums:

Best of Lil Rob, Vol. 1 (Lil Rob) · Best Of Lil Rob & Mr. Sancho Super Mega Mix (Lil Rob) · Mel Tormé, Rob McConnell and the Boss Brass (Rob McConnell) · Rob Me Blind (Jay Brannan) · Robi-Rob's Boriqua Anthem (C+C Music Factory) · The Black Rob Report (Black Rob) · So Very Rob (Rob McConnell) · Rob Parton's Jazztech Big Band (Rob Parton) · Rob & Fab (Rob & Fab) · Rob McConnell Tentet (Rob McConnell) – and 90 other albums »


push you can pull you can do what you want
Mr. Shadow Lil Rob and The Viscious Man Funk
Nothin bunk bout the stuff we blaze in the place
You can't drink
back at me as soon as you can
We gotta show 'em what we are all about homie
Let the Mayhem begin, que no?

[Verse Two: Lil' Rob and Mr. Shadow]
Kickin'
Cars drive by in the night
So much sound coming from inside
Red, blue flags hanging from the side
So much time went passing by
The soundtrack
[Lil Rob - almost whispering]
Girl I just wanna conversate
You're leavin wit'cha friends, yeah well they can wait
They look cool but I'm into you
live to get paid
Late night, all night jackin' on the spizot
Breakin' up a dice game or where it's hizot

(I'm a rob me some niggaz)
Mane I'm fucked up,
Yeah
Shady
Aftermath
G-Unit

Damn baby all I need is a lil bit
A lil bit of this, a lil bit of that
Get it crackin' in the club when you hear
Yeah
Shady
Aftermath
G-Unit

Damn baby all I need is a lil bit
A lil bit of this, a lil bit of that
Get it crackin' in the club when you hear
Yeah
Shady
Aftermath
G-Unit

Damn baby all I need is a lil bit
A lil bit of this, a lil bit of that
Get it crackin' in the club when you hear
President of the Gangster Nation
We don't go to war, we go to the store
We rob from the rich and give to the poor

Hip-Hop, oh what a bore
Lettin' college
night and said, "Damn, I wanna rob myself"

I'm a million dolla nigga (Wanna rob myself)
I'm in the coupe windows clear
(Wanna rob myself)
gangster having an oh w having fun by the night ain't done 
It's time for the hit and run
But you best believe I'm Brown and proud (Brown and proud)
It's
Bahdi-by-by
Get it.. right, nigga
They all know Lil' Weezy ride at.. night, nigga
I dip low, and I'm strapped up.. tight, nigga
Duct tape your momma,
Yeah
Shady
Aftermath
G-Unit

Damn baby all I need is a lil bit
A lil bit of this, a lil bit of that
Get it crackin' in the club when you hear
[Hilary:]
Tell me a story 
I believe, oh I believe
All things are possible on Christmas eve
[Lil' Romeo:]
Ok
It was a night before Christmas
[Hilary]
Tell me a story 
I believe, oh, I believe
All things are possible on Christmas eve

[Lil' Romeo]
Okay
It was a night before Christmas
to turn
But love goes on
It may look out of reach
And time may rob us like a thief
But love goes on
Our love goes on

No one may recognize
What
behavin' like they ought ta good
There lived a lil' boy who was misled
By anotha lil' boy and this is what he said
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash
What she does to me on Monday. 
You wouldn't think she was the pastors lil girl.

Late night we always do it downstairs in the guest room. 
N yeah
behavin' like they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By anotha lil' boy and this is what he said:
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash,
Hello

Hey little brother

Hey sis how you doing?

Fine, what's going on with you?

Oh nothing much

Got your message from earlier this
us what kind of rumors have you murder sense the release of that album
And some of the things you been through

[Verse One: Lil' Rob]
Well let me
I found him by the stage last night, he was breathing his last breath.
A bottle of gin and a cigarette was all what he had left.
Well, I know that
behavin' like they ought ta good,
There lived a lil' boy who was misled,
By anotha lil' boy and this is what he said:
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash,
behavin' like they ought ta good
There lived a lil' boy who was misled
By anotha lil' boy and this is what he said
"Me, Ya, Ty, we gonna make sum cash
Don't feel bad
Because the sun went down
The moon is made of gold

* (Oh you) See how the shadows
Enhanced by the light above
Dance in the night