Lyrics.com »

Search results for 'nigga what nigga who originator 99 by jay z'

Yee yee! We've found 822 lyrics, 107 artists, and 100 albums matching nigga what nigga who originator 99 by jay z.



say Jay-Z you're too much for me

(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you
(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who
say Jay-Z you're too much for me

(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you
say Jay-Z you're too much for me

(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you
In the future, other niggas playin' football with your son
You had lost it
Thirteen bottles of Ace of Spade, what it did to Boston
Nah, Jay Z
Bye,
Yeah
Know what I'm saying?
No doubt

[Scarface (Jay-Z)]
So what's it gon' be? Women, whiskey, weed
(Dope, coke, or all the guns you need, nigga
money, smoking my weed
Counting my money, smoking my weed
Counting my money, bumping Jay Z, Jay Z, Jay Z

20 minutes go by, this nigga run out
I ain't
Jay-Z dick
What y'all niggas get front page articles, y'all mention Jay-Z name
(This thing on?) Jay-Z, Jay-Z, in Jay-Z news
I understand what y'all
Jay Z this, Jay Z that, Jay Z this, Jay Z that
Jay Z that, Jay Z this, get off Jay Z's dick
What y'all niggas get front page articles
Y'all mention
what I know, they respect me all across the globe
Although, I'm from

[Chorus (Jay-Z)]
I'm from murder, murder Marcyville
My nigga you heard we clap
three seconds flat, I'm back
Niggas ain't met ya hat till we entered through ya shoulder
And we exit out ya back, gangsta nigga

[Chorus]
Jay-Z: I
ain't made them yet
Rolex and bracelets is frostbit rings too
Niggas 'round the way call me Igloo Stick who?
Motherfucker!

Jay-Z and Biggie Smalls,
Then I hang with these nigga

Who produce thriller nigga

You know the nigga That the did the wiz color purple Q-Jay top thrillah nigga

I'ma live nigga
holdin' wit music rollin' in the gold infinite

[Jay-Z]
We keep it raw & uncut for all the niggas and hoes
The first time you sniff it 
It might hurt
[Jay-Z] 
 Yeah, un huh, watch this why'all, come on,watch this why'all, Jigga 
 Roc-a-fella ya'll, uhhhh, come on yea ! 
 [Kid Capri} 
 It's Kid
[Jay-Z]
Turn the lights even lower!
Hova
Memphis Bleek
Beanie Seigel
Roc-a-fella y'all

[DMX]
Jigga, my nigga, rhyme all night

[Jay-Z
the intelligence that Jay-Z has
From, rags to riches, we ain't dumb
We got 99 problems, but a bitch ain't one - hit me!

99 problems, but a bitch ain't one
If
700's, they ain't made them yet
Rolex and bracelets is frostbit; rings too
Niggas 'round the way call me Igloo Stix (Who?)
Motherfucker!

Jay-Z
that Jay-Z has
I'm from, rags to riches, niggaz I ain't dumb
I got 99 problems, but a bitch ain't one, hit me

99 problems but a bitch ain't one
If
Bone
Incarcerated right now, Flesh Bone
We ain?t forget aboutchu niggaaa,
Bone Thugs, the originators, 
Nigga don?t get?it fucked up where you gotch your
What's my motherfuckin name?
(Jigga) And who I'm rollin with huh?
(My niggas) Uh-huh-uh-uhh-uhh-uhh
niggas better get it right, bitches better get it right
don't make your basic ass Beyonce or Jay-Z
What's happening? Obama 'bout to move out the White House
What's happening? Couple hood niggas 'bout to roll
First thing they want to know: what's fuckin with this shit?
Jay-Z told em, look how many he sold em
'99's my time to shine and control em
Spread ones
what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady, excuse me miss,
DJ Clue
(Jay-Z)
New Shit
(Uh, huh, check it out now)
Road Dawgs
Amil, Eve, Da Brat
(Amillion, E-V-E)
Jay-Z

First Lady, check it out, uh yo
Don't

Discuss these nigga what nigga who originator 99 by jay z Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!