Lyrics.com »

Search results for 'movie actor'

Yee yee! We've found 570 lyrics, 18 artists, and 46 albums matching movie actor.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

outta glass ima boujie trapper (Boujie)
Fake nigga youse a movie actor (Movie)

Lil bitch we pull up with extra clips
Turn it to a horror movie exorcist
a foreign movie
you even come with your own lines
You're better off without directors
cause you're doing just fine

You could be a movie actor
you act
Making all the moves like a movie
Call me actor
Hop right out the Stang
Then hop inside a tractor
Heating up the tarmac
Crack it like a chiropractor
No actor but my life style just like a movie
Got two bad bitches in the jacuzzi
Trust nobody so my friends dead like lil uzi
Black bitch red bitch we
I did, to Gods early dawning light
And I was privileged to be as I am to this day
To be with you. To be with you

[movie actor like speech:]
Mr.
that tambourine, yeah

You will be that chosen master
You will leave with the girl this time
You will be the leading actor
Movie of your own design
ain't no rapper
We live a movie knew you was a actor
I made a movie with her she attractive
That lil hoe bad but I got one who badder
That nigga mad well
I did, to Gods early dawning light
And I was privileged to be as I am to this day
To be with you. To be with you

[movie actor like speech:]
Mr.
Watch me make a movie
Watch me make a movie
Wanna see some actors
Take ya ass to the movies.
Watch me make a movie
Watch me make a movie
I'm off in
Movie, Movie, Movie
Move and move
Dreams and thoughts
With good movie
Really
Movie, Movie, Movie
Yeah

Favorite actors inspire
Favorite movie lights
You is a capper
Shootin' a movie you a actor
Talkin' too much you a blabber
Put you on yo' ass like a backer
You gon' turn into casper
You not even
a movie
Actors around me playing along it's all feeling all wrong

Money and fame yeah it wouldn't suffice
I just want feel right inside
Maybe I'm poisoned
Does she need my help, is she cold on the street

Am I forgotten like a bad childhood dream
A be	-movie actor on the black and white screen

I love
want a hood nigga
Slick Rick on my hood nigga shit
Niggas mad they ain’t got no money like this
Movie actor cause you know I keep a clip
I’ll take
Make my way to the door
Though the mess of cans and bottles

Cause this is just a shitty movie 
Actors have all but given up
Not every story needs a hero
Pleadin' the fifth
I'm eatin' a Ritz
Bet the bougie cracker sue me after
Smack a goofy wack rapper, you's a movie actor
I heard the groupie chatter, that
I cast out the cancer
Am a litty pastor
Do this for real not a movie actor
Praying while skipping the boobie trap of the enemy
Holy Spirit is
how could I love it
Sorry Asher
Panty snatcher
Crazy bastard
Movie actor
Living faster
Uh huh Yeah
I want to say back in the day they didn’t want me
But
me when i'm gone

i made one hits and, then ten more
you know the girls love's me
and call me alter i pick the phone

people think i'm like a movie
Steady chilling and I'm bingeing  
Alla my goons are winning 
We getting active we going at it
Hitting the target no uzi
This life no movie
Actors
stuff
Like an action movie actor, facts bruh
Better book if you don't want to see the next chapter
Look at my money and the way that it stack up too long
Peanut farmer, be-movie actor

Awakening coughs
Desires for powers
Prime the ministers
Watch them go off
You have to be hardy to rest on your
and her family 

Running track gonna make me faster
Spitting bars like a magic castor 
Shooting films like a movie actor
Shattered mind like the mad hatter
If they got a problem go to war with them
They be actors movie clips yeah we loading them
Nigga I was down bad then I glowed on them
Like a king ima

Discuss these movie actor Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Take me to your heart, take me to your soul. Give me your hand before I'm old."
    • A. Mariah Carey
    • B. Backstreet Boys
    • C. Michael Learns to Rock
    • D. Michael Jackson

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!