Lyrics.com »

Search results for 'medic'

Yee yee! We've found 270 lyrics, 2 artists, and 0 albums matching medic..

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

som en tatoo
Når der' ting de pludselig ka' bruge

Jeg ser de prøver men kan ik, brormand, ikk' spil medic
Gå og pop din xanax, styr på det, roligt
Where's the medic at?

Some say they're Jesus and some claim to be prophets
Well I'm neither one but I can see what's inside
Some say they're
might need a Patek
Shoot that boy up like 10 times he need a medic
Shoot that boy up like 10 times it get deadly

I dont even wanna go home no more
I need
Before my heart stops

Someone call me a medic
I'm bleeding out on the floor
And I've got nowhere left to turn
Someone call me a medic
As I gasp for
conscious never sober
So you pray and pray and pray

So fight, fight 'cause you're fighting for your life
Somebody call a medic she just went automatic
Hands
Spz! Yo, yo, fi di gyal dem
Say when you ready girl
When time you want it come get it
Let let me set it girl
Take care ah you like ah medic
Wacky Wacky Women

All they like is sex and sitcoms
Try to suave, they'll kick you in the bonbons
Medic, Medic, Medic, Medic
There goes my athletics
came to do it all

Do you want to get it for credit?
Forget it
Don't bet it
Call in the medic
It's pathetic
You've gotta let it go

Let's go
to do it all

If you think you want to get it for credit
Forget it, don't bet it
Call in the medic, he's pathetic
You've got to let it go

Let's go
Rock
right away

B-P is ninety over twelve
Respiration's at eight
Okay, I'm tubing him

D-M-C, this is medic forty-one

Medic forty-one, this is D-M-C
came to do it all

Do you want to get it for credit?
Forget it
Don't bet it
Call in the medic
It's pathetic
You've gotta let it go

Let's go
it and get it
And have somebody call the medic (Medic!)
My head is in the right direction, my quarter's in your jukebox
Girl, you are my number one
and murder things 
Better get that boy a medic need one urgently 
Strong arm niggas for that dope I feel like Hercules 
Fuck her in the phantom close
like a sinner block

To your head bone
Temple bone
Through your jaw bone
To your neck bone
Collar bone
Medic go on
To your back bone
Moving on
Through
time I drive in the city, 
I think see you turning around
Upset incredible headache
How bad? I am calling a medic

I am gonna be ready

Wait for
secrets in the mattress 
Save the son 
Discard 
Save the son 
I'm trying to keep them right here 
Medic 
Medic 
Medic 
I've given up all my weapons
medic kill
Time for the bell
And your faulty star milieu
Give you my heart
Cross lines with a file on you
It won't be long till I'm holding you more
a song
Build up cause the only thing that's lacking is you
I don't get it get it
Crying out for help need a medic medic
Everything you need I'ma get it get
bouncing
'Cause that's all these carats

Yeah we the shit

We the shit

We the shit

Poppin' X, like call the medic
Or like the person on my radio
headaches 
Exceedin expectations
Nigga give me credit
|RNE KNG RNE KNG where yo credit oh 
Killin these feats needa medic oh 
Every, supper yo last till you
Medic! Medic! A, yo, that's what they yelling!
Their hearts done stopped pumping, son, and ain't no telling
What that kid gone do now, is that him
Medic medic a, yo, that's what they yelling
Their hearts done stopped pumping, son, and ain't no telling
What that kid gone do now, is that him
Somebody call me a medic
I'm sick and I don't know who did it
Put me in cardiac carrest and make bail
I can't choose but if I could I guess I'd say
you're falling for me again 

If you want it you can get it 
You can do it for the credit 
Beat it up, call the medic 
Ima send it to the heavens...

I've

Discuss these medic Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles