Lyrics.com »

Search results for 'mafia'

Yee yee! We've found 2,353 lyrics, 39 artists, and 41 albums matching mafia..

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Pflaster
Deutscher Rap wirkt neben diesen beiden wie ein Kasper
Mafia, Mafia, wir sind Mafia

Mafia, Mafia, wir sind Mafia
Mafia, Mafia, wir sind Mafia
Mafia, mafia
Shut the fuck up!
Mafia, mafia, mafia, mafia, mafia, mafia
We in this motherfuckin' thing
Mafia, mafia, mafia
If young Metro don't
the king of the muthafuckin' "M" town.
And it's goin' down- HYPNOTYZE MINDS HO!

Mafia! Mafia! Mafia! Mafia!
Mafia! Mafia! Mafia! Mafia!

La Chat, with
on the stick, he hot as hell (he hot as hell)
I put extensions on my bitch, she hot as hell (she hot as hell)
I'm hot as hell

Mafia, mafia, mafia, mafia
Triple 6 mafia, mafia
Triple, Triple 6 mafia, mafia
Triple 6, triple, triple 6 mafia, mafia
Triple 6, triple 6, triple 6 mafia, mafia

It's gonna be
(Mafia)
Coffeshop (Mafia)
Coffeshop Coffeshop (Mafia)

Coffeshop (Mafia)
Coffeshop (Mafia)
Coffeshop Coffeshop (Mafia)

Und der Puls geht noch endlos higher
done
I found my love
And the psycho mafia
I found my love
And the psycho mafia

Not much is done
No magic wand
So what's your problem
Have we taken yours
La mafia, la maf
La mafia, la mafia
La mafia, la maf
La mafia, la mafia
La mafia, la mafia
La mafia, la mafia
La mafia, la maf
La mafia, la
presence laisse muet. Her presence leaves them speechless
Marcelle Ratafia Marcelle Ratafia
La madonne de la mafia The madonna of the mafia
Marcelle Ratafia
mafia, mafia, mafia
FSK mafia, mafia, mafia
Fa-fa-fanculo la polizia
Sono pieno di weed, sì, son fatto così che
FSK mafia, mafia, mafia
FSK mafia
Sultan! Ey Mafia! 
(Dj way) (Mafia) (hey yeah) (yeah yeah wuu)

Nogle børn vokser op i et dårligt miljø 
Når forældre giver sig et dårligt forsøg
il pue la merde comme un pet qu'on propulse
J'te nique en musique, en Zeutrei Mafia

Du quartier à la métropole, on tourne, on tourne, c'est bon,
N'ga N'gna Dé-Baya Bêta
Amborila balao-ni woyô lé gnin
Antagala Dougou déni dôh léla
O dougou déni tôgôh lé
Assinie Mafia
O kôrô léyé, Ibé Mini
heart, the nigga behind it ain't got no love (Mafia)
The trigger ain't got no heart, the nigga behind it ain't got no love (Mafia)
The trigger ain't got no
Mafia Africaine, I've got some love for you
Je les entends tous ces zoulous, ils parlent de nous
Qu'est ce qu'ils en savent des braves, nous
boşverdik
Kol kanat gerdik
Birileri sana acil yol versin

Yanımda Junya mafya değil
Yanımda Junya Mafia Mafia
Junya mafya değil
Yanımda Junya Mafia
Junya,
featuring Dayton Family 



Hahaha 

1998 

Three 6 Mafia 

Hooked up with the motherfuckin' Dayton Family 

Are ya'll ready for us
Inglewood
Blood, tell 'em your name
Lil' Hawk Red Riding Hood
The C.M.G. is the hood that I clizzaim
D.L.B. Mafia/Lanes and ain't shit changed
You Ricket
(Yeah) I've been on the coast with them mafia (mafia)
Nigga say they stopping us but they ain't stopping nothin (oh yeah oh yeah)
I heard the feds
de 7'ups

Il a un gros Beretta, Totino la mafia
Il fume des Cohibas, Totino la mafia
Il boit que d'la vodka, Totino la mafia
Il mange que des
Hungerlöhne
Die Mafia ist back, ihr Hurensöhne!

Mafia, Mafia
Mafia, Mafia
Mafia, Mafia
Mafia

Wir sind die Gangbangkollegen von nebenan
Und für mich
I stop em' I stop em' unstoppable
Run up that paper then get it, whatever it take we gone get it
You know ain't nobody stoppin' us
Mafia, mafia
Spit on the streets
Your heads and teeth
Got nowhere to go
other than shows

Could never love
And the Psycho-Mafia
I'm talking about love
little niggas how to rob
If you broke you should go and get you a job
'Fore you end up missing that's the mafia (mafia)
Yeah, if I catch you creepping

Discuss these mafia Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!