Lyrics.com »

Search results for 'lyrics/love the way you lie part 2 lyrics ariana grande'

Yee yee! We've found 32 lyrics, 200 artists, and 50 albums matching lyrics/love the way you lie part 2 lyrics ariana grande.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Tann-I Browne (Lyrics)
                                            Reasons To Love
(Intro)
Wo Na Na Na Na Na Na Na Na Oooo Yeah Repeat 

CHORUS
pulled the race card that’s when you lost me,
You got more drama than Drake on Degrassi,
Ariana Grande is so upset,
Don’t objectify me while I’m selling
You know what I'm here to do
Share the bed, you know we got the room for two
You just need to holla and I'm comin' through
Ariana Grande how I be so
Rapper don't lie
Your story, I don't buy
You bluffing you acting like a tough guy
Yah, yah,yah... Nah, nah, nah

Don't you play dirty 'cause you
can't front these bad bitches are coming close!
Light skinned Beyoncés, or white skin like Chardonnay
I like blondes like Barbies, give Ariana my Grande
Mardi Gras
The stick is on me, the shit grande like Ariana
All I send is shots, muthafucka get yo party on
You think I ain’t want the smoke? How? I'm
focused, uh

Go through what?
The whole making of 2 Sides
Let me put this closer
Oh... uh ReelOSSM 210
You know what I mean
Broward Nigga
Whore
Broward Whore
Ever rigid, never fidgety when dem a left a critique

Especially with these lyrics which is a helluva gift
Study me? You have a better chance fi master
of these guns a make you pass out
Im like hollow tips the way I blast out
Its all revolving, too much problems, no solving
Ask me what Im involved in, Im
Cut from a different cloth
I already count the loss
Do you know the cost of a single thing I lost?
When you ten toes down ain't no way that you can
like a automatic semi barking part
And if you hear me starin' blame the Remmy Martin
So liquor shots ghetto people
Dutches and see-lo's duckin'
like a automatic semi barking part
And if you hear me starin' blame the Remmy Martin
So liquor shots ghetto people
Dutches and see-lo's duckin'
stepping in our way better lie down
Do you know the feeling of living with your lights out
I got plenty of things that I can write about
Parts of Orlando
parts, whether they adore me, you know
My mix, you lie, don't front no poppy chulo
I'm like Harold Melvin without the Blue Notes
I'm never going
you to those who ain't give me a shot
These past 2 years, I grew up a lot
I learned not to be somebody I'm not
But time changes, I'm gettin' older
Got
You know I'm spazzing again
Too focused on money sit down and repent
She doing me dirty I'll vibe with her friend
She know ima dog but can't lie in
take me back 
She promises heaven 
Then pulls you through hell 
She'll lie & she'll cheat her way 
Back in your arms 
But not before long 
Running
that GP would be forgotten
You spoiled rotten you with the man is allowed you with temp you plotted
Ways to make cream and took the profits elsewhere
corny lyrics
Still dramatic but alright
That's my way don't wanna lie
I'm melting for you
Aand I'm so scared
Because I seek gold
There's no ilusion I know
eyes
Makes me wanna cry i'm gonna die
Girl don't lie I've come to realize
That when i met you that you ain't like me
You despised me for the way that i
summer night
Then you went silent I could tell you weren't alright
But neither was I, I wanted to fucking die
But I couldn't let go of you so I had to lie
trapped inside of a deed
I keep hearing on the news that he just died
Sometimes you have to man up and say you just cried
Just be thankful your on two feet
ain’t 2 Damn sure ain’t 3
There’s only one I could be but you’ll see
When I part the sea
And make you all believers like my name was JC
Heard they ain't

Discuss these lyrics/love the way you lie part 2 lyrics ariana grande Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Mine, _______ dream made breath and skin. I've been waiting for you."
    • A. cultivated
    • B. immaculate
    • C. adequate
    • D. unfortunate

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!