Lyrics.com »

Search results for 'lyrics/in my head lyrics ariana grande'

Yee yee! We've found 530 lyrics, 158 artists, and 47 albums matching lyrics/in my head lyrics ariana grande.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

Yo, I'm tryin' to be the man of the day
Three-six-five a year
See the bullshit you sayin'
Skam ain't tryin' to hear (fuck that)
Bustin' lyrics in
Yo, I'm tryin' to be the man of the day
Three-six-five a year
See the bullshit you sayin'
Skam ain't tryin' to hear (fuck that)
Bustin' lyrics in
time I think of you its pain that flows though my head
Lyrics in my head
Singing for you like I'm John Legend
Baby you know I'll do what I say
You know
Play stupid games, you gon win stupid prizes
Lyrics in my head, but the meanings won't digest

Yeah, I'm feelin' myself
Not I'm not, that's true
Why
Yeah I’m gazing at the starts
Sitting in the car
Drafting lyrics in my head while I'm blasting noir
Thinking bout music, how can I use it
To make
As I read these lyrics in my head
They don't know I'm furious
I'm Very fucking furious
Let's get it , I'm very fucking furious Get out my face you
bring my phone in here
It's time to make a song let the beats flow in
Oh that's it
I gotta write this
The lyrics in my head well they sing to me
I open up
Naturally
I need my hands where the cash just happens to be
The same people that be hating probably fapping to me
I said these lyrics in your head cause
Welcome to the west side
Pittsburghs finest
I dont gotta think about the music
I just write it
Kick my lyrics in the sky
Nickname me autopilot
Trauma
Lethal presence, I'm attacking
Niggas ain't even a fraction
I'm an attraction
Got my lyrics in ya caption
Other rappers I'm surpassing
I am high fashion
I still post up in the church
Went to hell and back but not Everybody made it
Back when I was writing lyrics in a Dirty basement
Now I'm at the studio
You see this the diary of a mad blac rapper
Write my lyrics all in verbs
So All my words come with action ayyyye
I try so hard to provide be a father
repetition I can't ignore. 

So here we are. No cause for alarm watching you replay on a decades worth of days. 
And you're a lyric in my head I haven't
it
Aye you know it bitch you know it
I flow it
I hear these lyrics in my head and i flow it aye
Flowing on these beats bitch you know i got nothing
dead
Thinking hard, cooking up the lyrics in my head
If I'm being honest I don't wanna be your friend
Only trust my bros and I only trust the bread
white bitch yeah really forgot what I said (Yeah)
I make a hit after hit I got all the lyrics in my head (In My Head)
That boy car not even legit he go
the gravity
All those memories, stay the same, stay the same

The bird's song still humming in my head
With your voice and your lyric in my song

Can you sing
clean me up
I'm still a punk, I won't shut up
Propagandhi and The Clash
Drunken Ramblings, Anti-Flag
Forever lyrics in my head
Without punk I'd rather be
don't give a single fuck
My team fly as hell but your crew look like sitting ducks
Keep it simple keep it stupid keep the lyrics in your head
Only time we
(Yea) 

Ice my neck start my ride i head out 
Not a road i don't know i done been there before 
I got ties with the mob so im good where i go 
That's
thinkin Ferris Bueller
Not to mention I was doin shit that wasn't cool or
Looked at as a normal thing
Me I was just doodling
Lyrics in a pad that he had
I've been up all night
Lyrics in my head, always gotta write
Feeling that I'm dead, live a troubled life
Fearless, yet I'm scared I won't love this
9 to 5
Working till I'm 95
Working till I'm dead
Lyrics in my head
Telling me that I'ma be the best

I said I'ma be the best
Mama please don't ever
advantage writing lyrics in a iPhone
Automatic I can do this with my eyes closed
I don't mind tho
I'm with Dave no Chappell this my show
Time coming

Discuss these lyrics/in my head lyrics ariana grande Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who is “Maggie May” to Rod Stewart?
    • A. An ex girlfriend
    • B. A prostitute
    • C. His grade school crush
    • D. The woman who took his virginity

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!