Lyrics.com »

Search results for 'lyrics/dont blame me lyrics taylor swift'

Yee yee! We've found 15 lyrics, 181 artists, and 49 albums matching lyrics/dont blame me lyrics taylor swift.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

down the line
Here we go one time
Prepare yourself for MC terror
And don't make the error of tryin to come near a
rapper so smooth and swift with
and never soupy
Booty-ass lyrics don't strive in my camp
Niggas keep poppin that weak but I can't
I keep a low pro and this Rube ain't a soloist
I ain't a new
Nah. Flexin your wrist for the gram - fuck that. Minding my business and grinding my lyrics so don't be surprised when I switch to cyrillics 

Вот так
love Taylor Swift
Tell that bitch I'm hella swift
Hustling everyday
With my twin and Juicy J

Real hustlers don't sleep, we take a nap
Cigarillo
of getting Taylor Swift to fuck me
Annoying and I'm ugly, most niggas wanna punch me
I'm surprised the fucking doctor even touched me
Feel like Humpty, you
of getting Taylor Swift to fuck me
Annoying and I'm ugly, most niggas wanna punch me
I'm surprised the fucking doctor even touched me
Feel like Humpty, you
the one time
Who frowns at Taylor Swift posters everytime they're passing it
And tears the shit down and wipes and their goddamn ass with it
And nobody
twistin' time, moving through dimensions swiftly
Blood on the leaves fall then it's winter snow as white as Taylor Swift be
All of my exes from Texas I don't
thought I was slanging
All the beamers were cashing out
You wanna sniff some
Get my dick soft by your own bitch
And a Taylor Swift song when they get
sentando no meu colo

Eu viro logo seu fã, antes que o seu show encerre
Beyoncé, Taylor Swift, Lady Gaga, Kate Perry
Põe tudo no bolso, me encanta que eu
ripped in half  I'm to blame 
Masses of posses packed up schemin 
Ladies lovely and keep on screamin 
Go Rakim, go Rakim, go 
It won't be long then
of people who came
A show from road to road you're entertained
I don't even have to say my name
Cause when the place is ripped in half, I'm to blame
me im 6'3 250 moving swiftly like
taylor swift be when she see's Kayne around the way hey 
it's your beef have it you way eat or get eaten it's
Suit untailored, ringtone Taylor Swift
Can't tweet up on my Twitter
Cuz I haven't done shit
Bank account red, body ungroomed
The good thing about me is
orchestra, orchestratin my plans

Gifted Caramela, cinderella hold a fella tight
Make the octopussy do tha why to see for the night
Call me by first name -

Discuss these lyrics/dont blame me lyrics taylor swift Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Nights In White Satin was a 1967 hit for which band?
    • A. The Yardbirds
    • B. The Moody Blues
    • C. The Doors
    • D. The Rolling Stones

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!