Lyrics.com »

Search results for 'lyrics/cant find my way home live lyrics eric clapton'

Yee yee! We've found 187 lyrics, 198 artists, and 49 albums matching lyrics/cant find my way home live lyrics eric clapton.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

it's 10 pound bridge
Chest reps
You mess with, kittens, it makes you look a joke
And the way you write ya lyrics, It's like you fell in a stroke
Hit the,
to drugs and chain smokers
IT'S STRESS MY NIGGA!!!
I'm just trying to live my life cuz
Make a little money, find a bunny
to make my wife cuz BO!, BO!, BO!,
the absurd
Adults find ways
To avoid the unknown
Successful at work or at home

So I just close my eyes 
And I think happy words
Singing Om Kar Di Om Kar Da Da
Just verbally feedin' 'em my mental food
I embellish with lyrics, that can't be contested
Serve 'em straight from my mouth and in your ears they're
Just verbally feedin' 'em my mental food
I embellish with lyrics, that can't be contested
Serve 'em straight from my mouth and in your ears they're
bad dreams

They make it out to be
What it doesn't seem
Just to change it back to way it is
Nothing' but lies, kid

Where all my real live Souljahz at?
SICK
And shout out to Eric I'm talking bout Miller

When I spit he know my lyrics are killer
Cook up these rappers they call me the griller
When I drop
next move
So I guess you'll be upset
Don't cry, no baby, you'll find your own way
Think for yourself, it will all be okay
Copyright lyrics, you can't
the kind
Of lyrics out my mouth that make me big bad don, takin' kids' legs home
You can't even back a sliver roach, you know
That type shit, and then watch
the people screaming
My lyrics sound like riddle questions. Hope you find the meaning
You Justin Bieber to my sound. I know you love the feeling
From Nasty
find a way to hate
I hope I live to celebrate
An hear them, congratulate

Nobody's dream is a burden
I tell you beg for no parden
You just a Rose out
just gonna be about it
And fuck how you think about it
This my life, and I'm gonna live it the way I want to
Better no I, pour out my soul in these
find a trend and milk it out nigga its never trumoo 
I demonstrate a way to break the curse of lyric voodoo
And when i get huge temptations wants me
I wanna write lyrics but I can’t 
I haven’t even started but I’m out of words
And I know that got my friends
But feel like a loneliest man in
to tell!  He's going to tell!
CONCORDE:  Quickly, sir!  This way!
LAUNCELOT:  No, it's not in my idiom!  I must escape in my own
particular....(sigh)
Tears In Heaven (Live)

唱︰Trinity
曲︰Will Jennings / Eric Patrick Clapton
詞︰Will Jennings / Eric Patrick Clapton

Would you know my name
If I saw you
untold
As I go into the mysteries of the unknown
So I'm on a stairway to heaven
Like I'm Eric Clapton and
I'll be rapping these lyrics
Cause it's a passion
this weird pursuit playing drums, copying lyrics out to hang them in my room until I started making my own embarrassing early tries at this thing that
a window 'til a tornado blew it apart
If Eric Clapton could sing about cocaine, then there's no harm
Then I can write about guns, I can rap about girls
I
the speaker you're weaker, now sit your ass in the back
My lyrical you hear it, you fear it, you can't get near it
Cause the spirit eat Eric
And Eric your
, home
And oh, I gotta find my way
Oh I gotta face the day
But oh I can’t stay away, not never, your my home, home, home

Look, I lost my nigga over
tell you, I been on the way
What you sayin'?
I'm making runs

I'm roll on track, I'm in this field
I'm shocked, you put me in my feels
She made it
up like sinus, congest ya 'til you learn your lesson, we blessin'

Now you can find Murphy in a Jag, on a commercial
But at home in St. Louis, yo
I jus wanna smoke
I jus wanna drink
I jus wanna live my life my way
Ride thru the city
Wit my gang
Pull up to the party wit all my chains on
I jus

Discuss these lyrics/cant find my way home live lyrics eric clapton Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Billy Corgan is the lead singer of which alternative rock band?
    • A. No Doubt
    • B. Grateful Dead
    • C. Smashing Pumpkins
    • D. Scorpions

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!