Lyrics.com »

Search results for 'low profile mix by mr lil one'

Yee yee! We've found 126 lyrics, 133 artists, and 100 albums matching low profile mix by mr lil one.



getting paid
Low Profile all up in the mix
why you talking shit...well you's a little bitch
it's the real G thug
pumping out the slugs
I'm the only real
the mix, know what I'm talking 'bout?

Ballin'...ballin' in the mix, everything gotten broke, 
Lil' Keke gon' fix

I keep ballin', ballin' in the mix
I
to your new junior senator:

Hollywood's often tried to mix
Show business with politics
From Helen Gahagan
To Ronald Reagan?
But Mr. Murphy is
fuckin' ass low down
As you can go, below zero
Without a doubt I've never been tooken out

By a nigga, who couldn't figure
Yo by a nigga, who couldn't
you're lucky that I'm whooping your ass over this beat
Look at you drowning in your own shit
Low Profile got style and we don't quit
This here a hit, you
"I'm low down and dirty, but not ashamed"
I'm low down and I'm shifty!
And if you hear a man that sounds like me smack him
And ask him where the fuck
is fa sho'
Tell Sean to keep 'em comin', gon' and order one mo'
Lil' Girl, work it out on the flo'
Post up young G, get drunk some mo'

Lean low
sho'
Tell Sean to keep 'em comin', gon' and order one mo'
Lil' Girl, work it out on the flo'
Post up young G, get drunk some mo'

Lean low, bitch,
Yo, Jam Boy Magic, Mr. Fantastic
Masterful mind, the list that I've crafted
Fresh new trick to flip--I'm Dick Dastard
Half smooth criminal
See he's a gangster, I'm a hustler 
Yo it's either thank ya, or it's fuck ya 

[Ice Cube + (Lil Jon)] 
I'm down with Lil Jon ain't got to pretend
the ones that garuendied to bring the trouble
decapitate your ass and murder your ass witha  shovel
Silencer all up in the mix
Califa Thugs so fuck you
kinda loud from the muffler
Like DAMN when I profile at the Rucker
Bitches (Got Game), I'm (Above the Rim)
Call my gun Magnolia Soulja Slim
Do "The Freak"
Southside, hot
Westside, hot

[Lil' Keke]
Off in the Dirty Dirty, you know we do it with these
Poetic and Don Ke, known for getting that cheese
I
Silencer is creepin up out of the sight
With a homicide like that
Ready to take you off the map

[Chorus: Low Profile Artist]
Califa Thugs....
Up in
wall, I'll put your backs on the wall
I'll subtract all of y'all, I'ma ball till I fall

[Chorus x2]

[True Breed]
Low Profile, SD 619
This California
wall, I'll put your backs on the wall
I'll subtract all of y'all, I'ma ball till I fall

[Chorus x2]

[True Breed]
Low Profile, SD 619
This California
that water with me
right after Mr.Martin's class (??)and me
straight to Barret think I was worried bout the trulency? please
got paid for them old
on deck 
High profile, but my style low-pro 
Top dogg on the Row, Doggystyle C.E.O. 
And I blow the best indo, that you know of 
So when I'm in your
How you doin' I'm Mr. Mos I'm back
Timb are you on it
Timb are you on it
Give me some
Is this what you wanted?
Is this what you wanted?
Oh
See he's a gangster, I'm a hustler 
Yo it's either thank ya, or it's f*** ya 

[Ice Cube + (Lil Jon)] 
I'm down with Lil Jon ain't got to pretend
the ghetto's like fool
Now watch my tools, elevate your whole damn crew

Chorus 2X

{Lil Dap}
It all started way back, when I was trying to get put on
Then right
[Chorus]
I take grams of coke,
Mix it with lactose, that's what I do!
Stretch
I make a ounce a dope
With like a eighth of dope, befo' I
Gotta have that smoke around me, always want you near me
Cause I can't go on, living without you

[Lil' Keke]
Ride in the Bentley with the, top low
Gucci luggage
I love Cape Cod, and watching fly bitches with grey eyes
Wrestle in a tub of KY to get my day by
I like to celebrate, why? - cause I can
and lil' Crook like Bo and Luke duke

When I'm in Miama I go to scoop Luke
To see the peep show and hit the duke shoot
Went to Branson, back to back, Lex

Discuss these low profile mix by mr lil one Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!