Lyrics.com »

Search results for 'loss of a legend by 50 cent'

Yee yee! We've found 9 lyrics, 22 artists, and 100 albums matching loss of a legend by 50 cent.



cents
English pounds and Eskimo pence

You lot! What?
Don't stop! Give it all you got!
You lot! What?
Don't stop! Yeah!

Working for a rise,
[50 Cent]
Yeah, F-50

[Chorus - 50 Cent]
As times go by, I twist a lot
Fuck with me and my niggas, somebody gonna die
You think I'm all poinry, cause
cents
English pounds and Eskimo pence

You lot! What?
Don't stop! Give it all you got!
You lot! What?
Don't stop! Yeah!

Working for a rise,
Gandhi
Went to the park to check on the game
But they was murdered by the other team
Who went on to win fifty-nil

You can be true, you can be false
and Mahatma Gandhi
Went to the park to check on the game
But they was murdered by the other team
Who went on to win fifty-nil

You can be true, you can be
Who's tha man who's the boss
Who's the nigga that paid the cost
I really don't give a damn
'Cause I ain't the one who's gonna take the loss
don't like to smoke them swishers hoe
If you hit my liquor store 
It fifty cents for single puffs

Said she wanna roll with me and smoke up all my
and Indian cents
English pounds and Eskimo pence

You lot! What?
Don't stop! Give it all you got!
You lot! What?
Don't stop! Yeah!

Working for a rise,
for boosters as I'm contributing my two cents
So I'm a nuisance
Producing and I tighten the loop, like it's a noose-sence
Who's this? Not for

Discuss these loss of a legend by 50 cent Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!