Lyrics.com »

Search results for 'lets ride by 2 pistols'

Yee yee! We've found 3,177 lyrics, 17 artists, and 100 albums matching lets ride by 2 pistols.


Albums:

Ride Ride Ride: Live in Concert (Lynn Anderson) · Ride, Ride, Ride (Lynn Anderson) · Lets Get Free [Clean] (Dead Prez) · Lets Kick Some Ass (Ross Nickerson) · Lets Make This a Special Christmas (Rue Davis) · Lets Swing (Joe Girard) · Lets Start a War [Limited Edition] (The Exploited) · Lets Blaze (KO) · Lets Hear It for Broadway, Vol. 1 (Hutchinson, Hutch) · Lets Go - The Cbc Years (The Guess Who) – and 90 other albums »


down in the valley two by two
two by two, baby two by two
down in the valley two by two
ride sally ride

let me see you make a motion two by two
down in the valley two by two
two by two, baby two by two
down in the valley two by two
ride sally ride

let me see you make a motion two by two
Yea mobster, let's ride on them bitches
It's time to go to war, niggard, you ready

Don't want to see you wit no pistols
If you ain't ready to roll,
loaded pistol
Keep it right by your side
Haul ass on Heart Worn, run away
This could be your last ride

I was on Heart Worn Highway
Too late to turn back
ready to roll nigga(gotta let that 40 ride)
Don't wanna see you with no pistols if you ain't ready to roll nigga (let's do a homicide)
Don't ever wanna
Let's throw a twilight cookout
We two, you two, no more
Way out somewhere in the country
Where we've never been before

Let's throw it
wait until he leaves the house
Walkin' around his corner ride by and takin' him out
The box on the blocks police ride up on the scene
Witnesses saw
of life than stress
We still thuggin' 'til its none left
Don't sleep

We gon' ride
Keep my pistol on my side
Always creep wit' the nine when I ride
with me,
Let's find another place that's free.

Ride, ride my see-saw,
Take this place
On this trip
Just for me.

Ride, take a free ride,
Take
what pocket I had left, my handkerchief
I’m guilty by affiliation, in many ways gangsta
But let me explain something, a paradox if you may
I threw all my
ride, one last ride
My past is close behind me, my pistol by my side
Gotta keep on ridin'...time's not on my side
I'm a pistol totin' gamblin' man
ah, ah ah ah ah ah

My world is spinning around,
Everything is lost that I found.
People run, come ride with me,
Let's find another place that's free.
got the message on my machine,
The party starts at 10:15
So tell me, can you give me a ride?
Drop what you're doing and meet me outside!

(v2
a ride from an automobile

Won't somebody stop and let me ride?
Why don't you stop and let me ride?
Won't somebody let me ride?
I'm movin' on down
Gang baby

Baby take a look at my life
Let's drop the top on my ride baby
Yo nigga ain't hittin' that right
Come roll with me for the night baby
You can all let your hair down, get lazy or bold
Riding to town to find a lady or two
She'll take you by the arms and shake the dust off your boots
with me,
Let's find another place that's free.

Ride, ride my see-saw,
Take this place
On this trip
Just for me.

Ride, take a free ride,
Take
Beat it in a month or two, leggo

All I got is trouble, most you niggas know that
Pistol's in the duffle anybody lookin' for 'em
Who want some? (Who
Beat it in a month or two, leggo

All I got is trouble, most you niggas know that
Pistol's in the duffle anybody lookin' for 'em
Who want some? (Who
beatin' like a pistol whip
Don't pull out ya gat if ya gonna let ya pistol slip

[Sen Dog]
I'm ignorin' all the dumb shit, 'cause these vatos can't hang
man, hurry up man
Let's go nigga, let’s go come on

It’s a knock at my front door
12 kickin' in my front door
Now we runnin' out the back door
Droppin'
Biggie
Everybody, everybody

(Let's) Ride let's ride let's ride let's ride
Get high, get high, get high, c'mon
Let's ride let's ride let's ride let's
biggie
Everybody, everybody

(Let's) ride let's ride let's ride let's ride
Get high, get high, get high, c'mon
Let's ride let's ride let's ride let's
[Chorus]
It was just me in that red Astro van
A box of cd's and a pistol in my hand
A pistol in my hand, a pistol in my hand
It was just me in
around fuck don't let me catch a nigga slip 
[Chorus x2]