Lyrics.com »

Search results for 'i did it my way by jay z'

Yee yee! We've found 7,984 lyrics, 108 artists, and 100 albums matching i did it my way by jay z.



Kill Jay Z, they'll never love you
You'll never be enough, let's just keep it real, Jay Z
Fuck Jay Z, I mean, you shot your own brother
How can we
money, smoking my weed
Counting my money, smoking my weed
Counting my money, bumping Jay Z, Jay Z, Jay Z

20 minutes go by, this nigga run out
I ain't
Artist: DJ Envy f/ Jay-Z
Album:  Blok Party Vol. 1
Song:   H.O.V.A.
Typed by: OHHLA Webmaster DJ Flash

[Jay-Z] + (DJ Envy)
Yo uh, dim
H, O V A
The Blueprint 2 baby, on the way
H, O V A
I got my mojo back baby, oh behave

[Jay-Z]
Can't y'all, see that he's fake, the rap version
(Jay-Z:)
Yeah
Aight
(Mariah: We're gonna do it like this)
Let's go
Jigga
(Mariah:)
(Gimme your love, gimme your love)
(Gimme your love, gimme
(let me warm it up for ya)

	[Jay-Z]
Who better to usher you back through the gutter
Than America's number one hustler (Sean Carter)
Don't call it
flooded with cabs and limousines
Where the fuck is Jay-Z
(God damn traffic is getting on my nerve)
(I see your face by the curb)
Goddamn dog I been
condoms in it
The same place where the rhymes is invented
So all I do is rap and sex, imagine how I stroke
See how I was flowin' on my last cassette?
it
Inside your belly, if it's tight get the K-Y Jelly
All night get you wide up inside the telly
Side to side, til you say Jay-Z you're too much for me
don't be afraid
Y'all and your articles, hard to spit at Jay
Y'all from afar threw thoughts my way
What you thought, I would naught have nothing
Capri and Jay-Z, It's Kid Capri and Jay-Z 
 Cause I'm Like That yo ! Cause I'm like that yo ! 
 Verse One: Jay-Z 
 As a young and dumb man, gun in
condoms in it
The same place where the rhymes is invented
So all I do is rap and sex, imagine how I stroke
See how I was flowin' on my last cassette?
Jay Z name

This thing on? Jay Z, Jay Z, in Jay Z news
I understand what y'all tryin' to do
I brought the flutes this time, though
Unleash the flutes
my life is filled with rainy days
But I stashed some dough, how much, you'll ever know
It's Doug Fresh, Slick Rick, Kells and Jay-Z
young thing
That I keep by my hip, like my celly that rings

[Hook: R. Kelly]
Meeting Michelle at the hotel
While Jay and Tone on the way
John Legend (Jay-Z)] 
I know 
I know 
Some places we can go 
Some places we can go 
I know (Don't even worry about it though you ain't missing
Artist: DJ Envy f/ Jay-Z
Album:  Blok Party Vol. 1
Song:   H.O.V.A.
Typed by: OHHLA Webmaster DJ Flash

[Jay-Z] + (DJ Envy)
Yo uh, dim
leaves, when I work for cheap
Burn my AC up, foreign chick, forgot who Jay Z was
Ladies love em like he cool James
Big body, when I role through
get to runnin
I'm unstoppable Hov', untoppable flows
I'm the compadre, the Sinatra of my day
Ol' Blue Eyes my nigga, I did it my way
If why'all not
[christion]	everytime i close my eyes, i, think, bout you, babe
[jay-z]		uh-huh-uh-huh-uh-huh (bring back your love) right
[christion]	baby since you said
of disgust 
Hating but still trying to be like us

Verse One: Jay-Z

Twist the lime on the corona, grab my crime diploma
Then head to the block, to pull
Raisin' my head to the sky
Big I did it
Multi before I die (nigga)
No lie, just know
I chose my own fate
I drove by the
Fork in the road
And went
what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady, excuse me miss,
what's your name?
Can I get my grown man on for one second?
Cause I see some ladies tonight that should be hanging wit' Jay-Z, Jay-Z

Lady, excuse me miss,
could never be sure so all we can do is
Pray

[Beyonce]
Because of your strength
While I walked upon the
For god is my defense

[Jay-Z]
As I head

Discuss these i did it my way by jay z Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!