Lyrics.com »

Search results for 'gmf'

Yee yee! We've found 24 lyrics, 6 artists, and 1 album matching gmf.

Year:


Filter by gender:

Albums:

  

Lyrics:

Em7 A7 Dm7 Dm7/9 C#m/A Gm7 C7/9 F7M 
Esquece-se de escrever, as paginas do tempo.
A#m Am/G Gm/F F7M
Afoga-se em magoas, quem não sabe cantar,
A#m Am/G
Dm/C
Eu sei de tudo o que estás vivendo
               Gm7                            Gm/F          C/E
Os teus planos, teus sonhos, projetos...Eu sei
(Yuh)
(GMF on the beat)
(Eleven)
(Y'all gon be singing this chorus by the end of the song, I promise you, I promise you)
(Uh, let's go)
Uh
You cannot
Care Who ask
GMF hoodie with the ski-mask blind to the bs I Wanna share love like P.S I don't really Want You to be us
I want you to learn from me & rock
Gm/F D#7 Ab/E# 

Y sacamos el techo de una casa para mirar como 

Ab Ab/G Gm Gm/F D#7 

la gente habla con animales. 

Ab/E# D#7 Ab/E# 

Y fue de noche y
é Deus
      F              Dm    Gm   (Eb7M  Cm  Dm)
Senhor dos exércitos
 
Gm
Nele a gente pode confiar
               Gm/F
Em Suas mãos a nossa
Gm/F D#7 Ab/E# 

Y sacamos el techo de una casa para mirar como 

Ab Ab/G Gm Gm/F D#7 

la gente habla con animales. 

Ab/E# D#7 Ab/E# 

Y fue de noche y
Gm/F D#7 Ab/E# 

Y sacamos el techo de una casa para mirar como 

Ab Ab/G Gm Gm/F D#7 

la gente habla con animales. 

Ab/E# D#7 Ab/E# 

Y fue de noche y
Dm7/9 D#7/9
Falam por ai, que meu mal foi te amar
 D4/7 D7 Gm/D, Gm/D#, Gm/E, Gm/F,
Que eu quis complicar, só quis estragar sua vida
 C4/7 C7 F7+ F6
Avexa meu juízo,
belisca o escutar.
Bb7M        C/Bb
O seu olhar é limpo,
Gm
A mando do sorriso
Gm/F
Batiza a nossa calma
Em9     A7(b9)
Poli nossa alma.
no catching us
Foot on da gas ain't no letting up 

Free Los till he go nigga 
Fuck sneaky bitches and hoe niggas
GMF breadwinners dough getters
Ain't
the window moving fast damn just like magic
GMF the mobb we a slide leave em patent

Been balling for a minute you can stats shit
Remember days I used be
change
I ain't change on my gang stayed the same
GMF that's my team you not gang
Why, cuz you switch for them bitches you lame
I do this for scarred broken
Is KushGang Nikka
PaRappa The Rapper It's Sammy The Trapper (GMF Shit Ju heard?!)
PaRappa The Rapper It's Sammy The Trapper
PaRappa The Rapper It's
Is KushGang Nikka
Is that GMF Shit JuHeard?!
Haha
Yo

Yo act different
Mac spittin leave you back flippin
My dad missin
But that ain't the reason i
Gmf 6 foot man it's time to show em we taking over out here central Florida USA International man get there let's go
It's crazy cuz I know dat they
C7/4   C7
Realiza um milagre na minha vi____da
      
  F                            Am     Dm  
Faz um milagre em mim!
 Gm       Gm/F          Eb
verdad
PAUTA: Brian Blown BB, TRAVPBLANCO, GMF, DIMELO PROPECTO, EYEYEYEY
Haikuchoshi utairudia maradufu
Mziki mzuri ndio familia GMF
Vitamin A huzidisha uwezo wa kuona
Ila vitamin music huwaonyesha mpaka vipofu
Wanasiasa hutumia
fried kentucky

I'm too Sheff like GMF Bucky

It's the sounds of the what and that TT produkky

And the beat sounds mucky on a normal one

Fuck a dead
the same thang
It's GMC and GMF be the gang gang 
And the shit a different world like Dwayne Wayne
I tried to tell these haters we ain't in the same lane
ache, i swear to God

On god we finna make it
My soul they can not take
GMF lil baby
They gone see just how we steppen
Henny what im sipping
You know what
Christmas
No Santa-clause
I'm talking Father, Son, Holy Spirit
No tint you should know I'm in it
Fuck that you should know I'm winning
GMF from the start lil
Mafia, BMF (han)
Il faut des milliards comme la GMF (paw)
S/o l'18, s/o la calle (ekip, ekip, ekip, han)
Depuis, j'ai rempli v'là d'cahiers (han)
Pour

Discuss these gmf Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    What boy band is Louis Tomlinson in?
    • A. One Direction
    • B. Five Directions
    • C. One Addition
    • D. Four Directions

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!