Lyrics.com »

Search results for 'get crunk by lil rob'

Yee yee! We've found 262 lyrics, 117 artists, and 100 albums matching get crunk by lil rob.



Lauren! (Get crunk)
G-Unit sneakers! (Get crunk) Louis Vuitton! (Get crunk)
I'm just playing Lil Jon. You know I love you.
Get crunk in this motherfucker
Drunk in this motherfucker
Nigga step up and get stomped in this motherfucker
Dumped in this motherfucker
Stuck in
Get crunk in this motherf***er
Drunk in this motherf***er
N**** step up and get stomped in this motherf***er
Dumped in this motherf***er
Stuck in
you back as soon as I can

**Beeps**

[Lil' Rob]
Hey wuz up Shadow, this is Rob fool
You know we got some fools actin' stupid over here homie
So ah get
[Lil' Man] (Timbaland)
Bounce!
Get crunk, get crunk, get crunk (Ladies)
Bounce wit' me, bounce wit' me (Fellas, uh, uh)
Get crunk, get crunk, get
I gotta get it by myself, I get this money by myself
I swear I do it like it's two of me
I'm Lil Durk two times yeah, I'm Lil Durk two times
I'm
So, this is what I'ma do man, you know what I'm sayin'?
I'm a get each of you niggaz, you know what I'm sayin'?

From the bay by the b-ball piece,
[DJ Paul]
So this is what I'm a do man, you know what I'm sayin'
I'm a get each of you niggaz, you know what I'm sayin'
From the bay by the be
in the classroom crunk got benny by my Shit so i stay supa drunk ridin downtown wit a shot of
tiquila jon introduced me to the gang i'm hot like refa
the classroom crunk
Got benny by my Shit so I stay supa drunk
Ridin downtown wit a shot of tiquila
Jon introduced me to the gang I'm hot like refa A!
nigga (what goin down nigga)
It's about Lil Jon (uh huh), Eastside Boyz
Yo check this shit out

Lemme see you get crunk 
Lemme see you get bunk
around
Girls jump on that dick
It ain't gonna be no standin' around
Now lets get crunk in this bitch
And ladies
Show em yo shit
A lil' hip a lil' thigh
[Mr. Shadow]
Quivole Mr. Shadow Lil Rob VMF
On the board for the 98 and it won't stop
Check It

[Mr. Shadow]
It is I the unfadable lyricist
Bringin
around
Girls jump on that dick
It ain't gonna be no standin' around
Now lets get crunk in this bitch
And ladies
Show em yo shit
A lil' hip a lil' thigh
Nigga almost died tryna get some weed
So don't be fooled by the palm trees
This Compton nigga, that 310
That 213, we on Death Row
Ain't no one escape
ATL we about to get it crunk tonight
Where we going?

[CHORUS]
'Bout to roll up to this club
'Bout to step off in this club
'Bout to get bent in this
Word to the pusher, nigga never kept a job
Boobie gave me game
We used to sell dope and rob
I left a stain off in Carol City
My last name should
?that box? tech n9ne
Turn me up a little bit louder rob, 'cause I want all the ass shakers to feel this shit yadda mean, tech n9ne
Ha, check it out,
on a n****, and f*** his a** up
And you can walk on by with yo nuts in a tub
I'll beat yo block if you really won't get crunk

In the A we don't play them
[Steve Austin]
Hi this is Steve Austin
Reportin' live from San Diego, California 
I'm here wit two controversial rappers from the city 
Lil' Rob
we about to get it crunk tonight
Where we going?

[Chorus: x2]
'Bout to roll up to this club
'Bout to step up in this club
'Bout to get big in
on a n****, and f*** his a** up
And you can walk on by with yo nuts in a tub
I'll beat yo block if you really won't get crunk

In the A we don't play them
Ye ain't steady tip tippin
No girl gettin homie
You ain't fresh azimiz
Think ye iz(think ye iz) 
But cha aint (but cha aint)
Get it crunk like me
me if you want to ball
Car switching by the day, stuttin' all through the a
Hands up crunk like lil' scrappy "okay-k-k"
I'ma genius like ray, for my
up
Time's up
I'm up
They say we dem dans to show you how to get it crunk
I'm still plottin wit Fox
Today
I do it wit Clef
Whoever 
We throw