Lyrics.com »

Search results for 'gangsters 4 live by mr lil one'

Yee yee! We've found 642 lyrics, 128 artists, and 100 albums matching gangsters 4 live by mr lil one.



[Featuring Mac] 

[Master P] 

Dear Mr. President i live in the hood 

Where people live bad 

But say its all good 

And my homies
Mr. Dough
and Mr. Eighty four, hating hoe, we think yo' sister know
When I hits the do', motherfuckers drop and kiss the flo'
Light bulb flow, I
soldiers
But thets the type of cal i live up and hold to
Like Joe Jackson, Lil Emmo
Randy,Sir Pat, God damn
They got bigger, the list go longer
I could
We, we don't give a fuck about you
Your homey on the block can get it too
Y'all lil' motherfuckers ain't gang-ster, save your
Crew, before I put
about three miles 
and you're now entering the infamous Lil Havana 
Now I know yall studio gangsters be vibing off the movie Scarface 
But the wrong
them pigs to jock me 
we ghetto millionares so them feds going to watch me 
paper chasing for green ain't no punks on my team 
i live the life
gonna live to collect your dough

Will you tell me somethin', Mr. Lumberjack
Is it one for forward and three for back?
Is it two for stop or four for go?
knowin what I'm knowin
Then live your life.. cause, we're..)

[Chorus]

(Cause, we're..)

[0-1]
(Nuttin but some gangsters..) Ridin by in them big
[Steve Austin]
Hi this is Steve Austin
Reportin' live from San Diego, California 
I'm here wit two controversial rappers from the city 
Lil' Rob
the Beatle (x4)

It's funny, 'cause when I was five,
I waited for you to go by our drive.
And I know that guys like me are a drag--
You must have had it up
D.O.A., get it how I live it when I let that four go
Naptown nigga, done made it, emerging fresh out the dope smoke
All my niggas hustlers and killers,
To let me drop her off by this nigga 
Off the river 
She ridin with me thinkin that it's cool and shit 
She don't think I know that she let her live
Confessing my feelings

Chorus x1

(Mr. Capone-E)
That right huh I know
I look like a gangster but
Hmmm baby don't judge me that
Way I'm jus and
Ordinary guy
Mr. Dough
and Mr. Eighty four, hating hoe, we think yo' sister know
When I hits the do', motherfuckers drop and kiss the flo'
Light bulb flow, I
[Mr. Shadow]
Quivole Mr. Shadow Lil Rob VMF
On the board for the 98 and it won't stop
Check It

[Mr. Shadow]
It is I the unfadable lyricist
Bringin
Mr. Streetsweep
Twinkie soft niggaz get dealt with swift-ily

I'm amazin', I always bring the heat
Pull the cake up through the ground if he fuckin'
Will you tell me somethin' Mr Lumberjack is it one for forward and three for back 
Is it two for stop or four for go boy ask a whistle punk I don't know
Everybody forgotten about me..
Will I ever, ever, EVER, be free?
Huh, uh, HUH?

[Lil Wayne - Verse 1ne]
Just when they thought it was safe
I picked up
about three miles 
and you're now entering the infamous Lil Havana 
Now I know yall studio gangsters be vibing off the movie Scarface 
But the wrong
laying on the bed.
Walked up out the room, did I go to jail?
Hell no! They can't stop me..
Long live Mr. Big Ho!!!!

repeat chorus!
lives are took
I can't see no difference from Mr. Hussein to Mr. bush
death and deception it's the brew the devil cooks

dear Mr. President you had
Knock knock
Come in
You want to fight
I'm gonna win
I'll take you out
In a minute
Step in my flat
See what's in it 

I live in the land
the ghetto you see?
Poppin with the flow, just to let the faggot niggas know
Now I'm gonna go, live from the ghett-io

Chorus 4X: Lil Dap

Real like
give a fuck if you live or you die

[Chorus]
Never in your life could you ever fuck wit me
Well if you're the killer, go ahead and murder
[4x]

[Mr. Lil
give a fuck if you live or you die

[Chorus]
Never in your life could you ever fuck wit me
Well if you're the killer, go ahead and murder
[4x]

[Mr. Lil