Lyrics.com »

Search results for 'f k shop by 2 live crew'

Yee yee! We've found 271 lyrics, 105 artists, and 100 albums matching f k shop by 2 live crew.


Albums:

2 Live Crew's Greatest Hits (2 Live Crew) · Original 2 Live Crew (2 Live Crew) · 2 Live Crew Is What We Are (2 Live Crew) · 2 Live Crew's Greatest Hits [Video] (2 Live Crew) · 2 Live Crew's Greatest Hits [Clean] (2 Live Crew) · Hate Crew Deathroll [Bonus Tracks] (Children of Bodom) · The Love Bomb Crew Theme (Michelli) · New York Crew (Judge) · Crew (7 Seconds) · Wreckin' Crew [Bonus Tracks] (The Meteors) – and 90 other albums »


Sex, sex! Freaks, freaks!

'Bout to get nasty in this muh'f..
Where my freaks at? Uh, get live with it
Yeah, uh, let's go

If you wanna f..k
won't stand by
And let a n**** do his dues
F*** these hoes, get this bread, rep the crew, the

[Chorus:Repeat x2]
Are, realest n****s puttin it down
that got the shorties in the smash)

Take one (take two) We comin through for your crew
(Who are you?) Talkin about you man (you can't Wu)
But you
the world stops, we been living up in Hell's shop
We been living up in Hell's shop
So I’ma live it to the top notch, f*** with me

Get up out your seat, you
Rings and things rims and timbs
That ain't rap that's bein slaves again

Pretendin

Hip hop says you can be what you wanna be
As long as you ain't f-a-k
[Chorus]
Will you live in hope or dark desire?
What can I say?
F**k love give me fire

Have you seen what I've made beneath the wreckage?
Just suffer
out to bomb Ban 2, ?? 
Rip 170, ??, F.B.I. 
Hi Darth Bramble, 147 Shy 
Rockin whole cars, you ain't seven Kevin Krash 
Just to name a few style
ain't got no wins in mi casa
Que te pasa, you ain't even in my clasa
I'm the wrong one to f*** with
Drive bys in the truck quick, f*** you suck dick,
Have you ever worn the mask one-two one-two
M to the A to the S to the K
Put the mask upon the face just to make the next day
Feds be hawkin me
live and real with a street deal
Automatic causin havoc when I hit
I flip and rip shop I'm on some homicidal shit
Little nigga loco, catchin bodies
(5) Only strong will survive
(4) Cause we live by the sword
(3) Plus sixty degrees
(2) For the black and the blue
(1) For the sun.. step into
and can't hold jobs
I look like I'm wearing a ghillie suit when I'm not
Roll out ghost of Camu on the pegs
Might pedal by the police
Tuff with two F's
To shop at K-mart and it became art
And I'm still fed up and as pissed off as they are
To this day I still get in fights with the same broad
At the same
her bags pack her bags left 

Your style is A, be	, see-D 

E-F, G-H, I-J-K, L-M-N-O-P, Q-are-S 

Don't test, I taught you how to get your deals
of the game
Young brother gettin' over by slangin' cane

Gold around his neck 14 k he has it
B****es on his dick 24-7 plus he's makin'
Money keepin'
won't stand by
And let a nigga do his dues
Fuck these hoes, get this bread, rep the crew, the

[Chorus:Repeat x2]
Are, realest niggas puttin it down
won't stand by
And let a nigga do his dues
Fuck these hoes, get this bread, rep the crew, the

[Chorus: x2]
Are, realest niggas puttin it down
Oh,
red's
I run the f&f crew
Till my man chilly-chill come home and he back on deck
My garage keep a very fast car keep a classic gold chain wrapped around
fake
And as the days go by, you can?t forget
The way I make you feel like shit
Mc?s like you, I?ve seen ?em before
You keep on saying "f**k too
through every state with a sentence
Frozen weight in the cooter, ten plates to soup ya
1 2's we ought a cruise right by the state troopers

When I'm
rotten 

Microphone check, one two one two 
Shouts to the East and the West coast crew 
Whatever you do, keep this hip-hop shit true 
{"That's all I
don't like what you do, you're through
Lesson two: make sure you got a dope crew
Not some crew, that's like an anchor on a shoe
A MAD CREW, that's
Uh, two figures up, yup, Henny in my cup, yup
Semi in the cut, yup, a very nice truck, yup
I'm all iced up, yup, pocket k***** up, yup
I knock your
[Verse 1: Trina]
Icy blue rocks on my arm I shop at Malone for Louie Vinton
The diamond diva miss Cinderella, Versace gown by Donna Tella
Gimme a F, "F!"
Gimme a you, "you!"
Gimme a see, "see!"
Gimme a K, "K!"

[Chorus x2]
We do drugs, Uncle Howie 'til we die
So long as we alive

Discuss these f k shop by 2 live crew Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!