Lyrics.com »

Search results for 'extended'

Yee yee! We've found 3,810 lyrics, 6 artists, and 49 albums matching extended.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

play it smart
Research it thru
My AR extended clippers will pick you apart
My AR extended clippers will pick you apart
My AR extended clippers will pick
We'll finish school
And don't know what
We'll get into
Nevertheless
I'm into you
It makes me feel
Extended blues
Extended blues
Extended blues
Extended
If hip hop should die before I wake 
I'll put an extended clip inside of my AK 
Roll to every station, murder the DJ 
Roll to every station, murder
blow
Gang get to tweakin' when we ride, hop out, let it go
Shorty wanna fuck, I tell her, "Slide", make her drop it low
Say, "Why you got a extended
bitch (woah-ohh)
All of my diamonds look pissed off
My diamonds throw a lil fit (okay)
We got extended sticks, dawg
We hit extended licks (extended)
All
If hip hop should die before I wake
I'll put an extended clip inside of my AK
Roll to every station, murder the DJ
Roll to every station, murder
If hip hop should die before I wake 
I'll put an extended clip inside of my AK 
Roll to every station, murder the DJ 
Roll to every station, murder
Call you a bitch cuz I know that you mad
Extended clip light him up like a fag
Chain mail tie you up cuz bad
Breakin a nail like a bitch actin sad
If hip hop should die before I wake 
I'll put an extended clip inside of my AK 
Roll to every station, murder the DJ 
Roll to every station,
Niggas think I'm soft, now I gotta teach you
Nigga, Playa ain't playin' with you
Got the Glock nine, extended mag, and the beam
Now feel the bang
made it work but you still found the ways around it
Extended verse, somehow we still ain't see the high
I paid the fine, and paved that iron between
Ron Suno, niggas know the fuckin' vibes, man
Blueface baby
Gang

Extended the clip like Pinocchio (Pinocchio)
I think that I'm high off
I keep the glizzy on my hip
Two extended clips
I do pull ups I do hits
Wet you up, you and yo bitch
It's going down down down
Leave you on the ground
walked through my soul
Didn't wanna be high no' mo'

(I said) oh shit it's extended release
Knocked up i'll watch it on repeat
Oh shit it's extended
Why you talkin' all that shit, like a nigga won't touch yo ass
Come through with extended clips, my niggas don't need a mask
We killin'
(That boy Legazy go crazy)
I'm down bad till I cop me a milli
Down bad, yeah I don't got no feelings
AR with the clip it's extended
FN with the clips
Here I go, watch me do it again
I be slidin' around with my mans
Me, XD & he came with his twin
Hallow tips & extended the clip
I been stackin'
(Hathaways, woah)
This choppa on me got extended clips, I let it blast away (Yeah)
And all I gotta do is make one call and you might pass away (Make that call)
Kiss my slits you little faggot bitch
Fuck nigga ain't gon' stack his bricks
Shoot em down with extended clip
Suck my dick you little filthy bitch
on a mission i don't do that
Hung up out that window extended clip will get yo crew whacked
Boy you out your body thats what they told me in the school house
Why
They always seem to find me
Try and sell you their plan
We've been trying to reach you
About your car's extended warranty
We've been trying to reach you
Rock me stop me keine Zeit für Homies
Copy safe, ich flip das ganze Game
Modern Warfare extended mags ich pah
London diamonds glaub mir Babe ich
Slide!
Wit a
Extended mag
Moonwalking
She said i'm bad
Hit that bitch she got some ass
That bitch lame with no class
Slide!
My niggas really rad
Hit
and an extended clip and I'ma blow
Yeah I'm living it up I know where I'ma go
Got some Benjamins in my jeans and on the floor
Yeah I'm dripping it up got gold all

Discuss these extended Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who wrote "A Little in Love"?
    • A. Paul Brandt
    • B. Clay Walker
    • C. Blake Shelton
    • D. Garth Brooks

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!