Lyrics.com »

Search results for 'easy money policy'

Yee yee! We've found 17,610 lyrics, 132 artists, and 50 albums matching easy money policy.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

to block me like cops and paparazzi
Full stop, don't copy, just cop me properly
Everybody same policy, universal equality
Responsibility, polity,
जैसी दुबली को नहीं चाहिए pharmacy
जीत का मंत्र है, take it easy policy
चार दिन की चांदनी, ये जवानी fantasy
उर्वशी, उर्वशी take it easy policy

जानती हो,
I'm busy chasin' cake I can't be arguin'
If I flake well shit I flake I can't be arguin'
How much money can I make after this argument
Keep it cool,
spreading all around us
Ditching our problems, spending money we don't have
Over 10 grand in debt but I just made 20 cash
(I'm just playing tho)
But policy's
honestly (honestly, honestly)
Cash Motto policy (policy, policy)
Honesty, honesty (yeah, yeah)
I got a pack on me (I got a pack on me)
I got a stack
Jampianit
It's your show boy
It's your show boy Labizi 

Girl you make me wan change policy 
Girl you make me wan change policy
Come make I give you
Fuck your fine print		
Fuck your 10%
Fuck your contracts		
Fuck your Cadillacs
Predatory policies
Fuck your black out dates
Predatory policies
Fuck
Or corrective authority
Let us be who we want to be
We don't need your policy
The middle man wants the money
The left man wants control
The right man's in
We were meant to be
Them killers come from poverty
Try to test us, pockets get wet up, that Wesson far can see
Big bill monopoly
OBB the policy
Try
an international playa, close observation 

The best policy is to stay in y'all faces 

The bad seed, I get niggas like I breath it's easy 

Been through niggas
Easy money all i need is easy money 
Real nigga working hard for the easy money 
Easy money  all i need is easy money 
I don't want to stress no body
and beaten into submission
By family, church, school and state.
From then on we're easy game for the powermongers.
Like pathetic circus dogs we hunt out
Got my bottle with me
Bottle with me
Take a bottle with me
From the pharmacy
It's a law ya see
It's a policy
To take my bottle with me

Now come
كباريه كله أوباش

Easy money واسمها
Easy money, easy money
Honey الطحينة بقى طعمها
Easy money واسمها
Easy money, easy money
Honey الطحينة بقى طعمها
One, two, three...
 
Tell me I'm mistaken
I must be kinda slow
But the only time you ever cared
Was when you needed more ... easy money, easy
sinful
Now tell me can you hear me when I say this shit ain't easy ?
Times are hard yet times are changing I just need to believe
Policy's a process that
baby, that's easy money
That's easy money

Easy money
That's easy money
Easy money

I'll be there in the heat of the cold war, yeah
I wanna be
tell her I'll be late

I want the easy
Easy money
Easy money
I could get lucky
Oh, things could go right

I want the easy
Easy money
Easy money
Maybe
Everybody wanna be down
But I got policy
Yea I got a policy
Certain niggas can't be round
Now I got a rocket
Yea fly like a rocket
All this drip and smoking
Everybody wan be down
But I got policy
Yea I got a policy
Certain niggas can't be round
Now I got a rocket
Yea fly like a rocket
All this drip and smoking
Terrell said our mans a full back for the Raiders.
A drunk who'd fuck cheerleaders and wind up in the papers.
Its easy to get the pussy, just dont fall in
Hardest outta honesty, loyalty got policies 
These streets owe no apologies, all my niggas prodigies 
Hardest outta honesty, loyalty got policies
Terrell said her man's a fullback for the Raiders
A drunk who'd fuck cheerleaders and wind up in the papers
It's easy to get the pussy, just don't fall in
ain't got nothing to show for all the fedi that I done spent
I told my mom where the cash at, my live insurance policy is the money
She been planning

Discuss these easy money policy Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    According to Gary Numan, we are...?
    • A. Plasticine
    • B. Plastic
    • C. Glass
    • D. Steel

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!