Lyrics.com »

Search results for 'dreaming of your love by kanye west'

Yee yee! We've found 1,882 lyrics, 114 artists, and 100 albums matching dreaming of your love by kanye west.



[Hook]

[Kanye West]
Your fly is open, McFly
The crowd is open I think I know why
I'm back from the future seen it with my own eyes
And yep, I'm
[Hook]

[Kanye West]
Your fly is open, McFly
The crowd is open I think I know why
I'm back from the future seen it with my own eyes
And yep, I'm
[Kanye West]
We in the streets player, get your mail
It's only two places you'll end up, either dead or in jail
Still nowhere to go, still nowhere
mmm
That's what keeps me from going under, ooh
Imagine passing through your shadow
A fly-by angel at your window, yes, indeed

Ooh, oh yeah
Am I
bitch, pumpin' my (brand new) shit
You don't like it - get off my (brand new) dick

[Verse: Kanye West]
They say your attitude determines your latitude
I'm
visions of makin a classic, then my world turned black
Like I was starin' out of Stevie Wonder's glasses
It's kinda hard to imagine, like Kanye West
Coming
famous (God damn)
I made that bitch famous
For all the girls that got dick from Kanye West
If you see 'em in the streets give 'em Kanye's best
Why?
Kanye West
Coming back from his fatal accident to beatmaking and rapping
But, we the future, Whitney Houston told me that
And it's gon' take more than
Throwin all your cares away

[Music starts to fade until 5:21 in the song]

[Verse 3: Kanye West]
Can I talk my shit again?
Can I talk my shit again?!
You know who you are
Yea you

Kanye West on the track by the way

Yea,
No, No

There's this girl I know
So deep in love (in love)
Do almost anything
going under

Oh my my when she walks on by
It's hard not to get lost in the view
How can you know if the feelings a lie
When love comes out
mmm
That's what keeps me from going under, ooh
Imagine passing through your shadow
A fly-by angel at your window, yes, indeed

Ooh, oh yeah
Am I
your ass up off the wall

Now was Kanye the most overlooked? Yes sir
Now is Kanye the most overbooked? Yes sir
Though the fans want the feeling
Diamonds are forever
They won't leave in the night
I've no fear that they might
Desert me

Diamonds are forever (forever, forever)
Throw your
[Chorus - Kanye West]
I walked in the crib, got two kids
And my baby mama late (uh oh! uh oh! uh oh!)
So I had to did, what I had to did
Cause I
your own Kanye West on the track
Harlem, you know who the fuck I am Killa
We just want you's to know Diplomats is here
We ain't going nowhere, holla
in the building) we in here
(Kanye West is in the building) 
Ghostface (Your boy getting fat now
I got the fat stomach and laid up, eating good now
I will always love you 
Uncertainty I love you 
Spacious skies I love you 
I'll find new ways to love you 

All these miles of ghostly west
fantasy

Could it be that we're in love
Tell me I'm not dreaming
Oh your voice
Whispers in the dark

You know, you're talk
Talking to my heart
Are
be dreaming)
Precious and too sweet
I shall pray love your soul to keep (I shall be praying)
On a bed of silver sand
I'll take you lightly by
like they the new Marvin Gaye, what's goin' on?

So God bless Kanye West
And every other brother of color that's under stress
They wanna make you
for me to go hard as the hood I'm from, ay)
You can't stop this
Fuck the best, we run this game
Kanye West, Khaled, and Pain

[Chorus: T-Pain]
If you
[Chorus - Kanye West]
I walked in the crib, got two kids
And my baby mama late (uh oh! uh oh! uh oh!)
So I had to did, what I had to did
Cause I
Diamonds are forever
They won't leave in the night
I've no fear that they might
Desert me

Diamonds are forever (forever, forever)
Throw your
[Kanye West] & (Pharrell)
World's... world's... world's famous
World's... world's... world's famous
Your now listenin to (girl)
Skateboard P

Discuss these dreaming of your love by kanye west Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!