Lyrics.com »

Search results for 'downward'

Yee yee! We've found 1,401 lyrics, 0 artists, and 6 albums matching downward.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

side

Not going downward, mental twin
Not going downward, mental twin
Not going downward, downward
Instrument evil mental twin

Me and myself
I've been going down a downwards fucking spiral
I sold my soul, I burnt a bible
(Yeah I burnt a fucking bible)
My head is falling slowly
As I feel me
idle
Guess humanity’s suicidal
Tipping over the edge in a downward spiral
Like a vinyl
Losing balance
One wheel unicycle
No revival
Genocidal
Fuck
man
Doing all that he can
Just to not understand

(Downward) I feel we're going downward
(Downward) I feel we're going downward 
We're fighting over
Chorus:
I'm going down it’s crazy my baby ain't for me now, I’m going down please see believe me i’ll stick around down down

Verse 1:
Downward
got so far

We built this house with our hands, and our time, and our blood
You build this up in one day to fall downward and rust
You built this
In a downward spectacle
Pretending like I don't know
She's all I think about

Head over heels I go

Head over heels I go
In a downward spectacle
hears the rats in the walls
As downward and downward they skitter and crawl
And the ravenous hunger that once kept them fed
Truly can never be quite
Never will I ever fall
Downward, I am climbing
Every law is ignored
In spaces I'm building
Never will I ever fall
Downward, I am ascending
The only
to fight everyday
It's a downward spiral
And the love is vital
Gotta fight with myself
For my own survival
Gotta fight with myself
Gotta fight with myself
Racing against the clock waiting for the bomb to drop, no breaks I can't stop 
Downward spiral, out of control, got my gun cocked and I'm ready
negative
Panic in your bedsit goes away
You convert to scientology
To feel part of something once again

I look downwards
I look downwards
Feeling
negative
Panic in your bedsit goes away
You convert to Scientology
To feel part of something once again

I look downwards
I look downwards
Feeling
Downward
Its working its working
Its working its working
Baby its working its working
Its working its working

This is kounterclockwise music for
Staring out onto the earthly, pottery of
Pottery of existence, climbing light
Climbing light vines to heaven
Clay ribbons descend
Swirl downward
cigarette burning
Knocking on my door but I won't answer
Residue on mirrors, Jojo dancer

And it's a downward spiral
Gotta figure it out (out)
I gotta
I tell ya' something ain't gonna say it
I had me a chance I'm never gonna take it
That's all she wrote
I'm in a Downwards Spiral
Tell ya' something
the hell away from me
The world does not revolve around you oh
I'm so sick and tired of your downward spiral

Right now all I wanna do is go away
I don't
knew you well
Can't say that you're gonna sell
All distorted, nothing's sorted out in time they ring the bell

Downward goes the capitol 
Downward
Yeah!
All I want is easy action
Downward spiral
into the ground
I'm bouncing along cuz
I'm oout of control
Goin faster and faster now
All I want is
Downward Mobility
Talking bout you and me
Downward Mobility
Things ain't what they used to be
Things ain't what they used to be

I'm a-slip slip
numb and all or nothing
(All or nothing)

It's Friday night, let's lose our minds in a downward spiral
Here we go
'Cause we got no control
(No
Downwards, downwards
Life's spiraling descent
Downwards, downwards
Life's spiraling descent

All love is lost
Premature and unreasoning
Premature
(Something goes wrong)
勝手なReality
(Little by little)
押し付けのEverything
(Spirals downward)
流される前に
You can not get away.
Don't forgive
(Something goes

Discuss these downward Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    In what decade did the group "Pink Floyd" make their debut?
    • A. in the '70s
    • B. in the '80s
    • C. in the '60s
    • D. in the '90s

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!