Lyrics.com »

Search results for 'do you dvd by bow wow'

Yee yee! We've found 1,633 lyrics, 64 artists, and 100 albums matching do you dvd by bow wow.



back baby
I won't do you no wrong
Come back baby
I won't do you no wrong
I loved another woman
And I won`t do that no more

Wow-wow-wow-wow
Woof! motherfucker, Woof! motherfucker
Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yay (yeah, Mystikal, where you at?)

Nigga, all I really wanna do is
Get down,
high school
So make room next to your little backstreet poster
Cause Bow Wow's here and its over, you heard
I'm this, I'm that, I'm all of the above
Put it up
Now click clack it up
And all them hoes back it up
We do it to you doggie style
Big Bow Wow in your mouth
Bow Wow

Bow wow wow yippie
game too overcrowded
And nothing they can do about it, give my tapes away for free
And put it in your face on my kush DVD
So you can

Look at my hair,
the suicide do's
Yeah, I'm the B.O.W
(Bow Wow)
W, oh, W, said I gotta

And I got a pocket full of dough, sold out shows
Steppin' out the Phantom wit'
"squeak-squeak-squeak-squeak-squeak-squeak"

And the dog is down home, he’s got the beat by the tail
He’s barkin’ "bow-wow-wow-wow-wow-wow-wow"
When they do this together it’s a euphonious
Bow Wow..B-Bow Wow...B-be	-Bow Wow....B-be	-be	-Bow Wow Wow
Bow Wow..B-Bow Wow...B-be	-Bow Wow....BOW WOW WOW

be	-ow Wow(repeated)

I bow wow wow
about it
So they did the only thing you could do
They took the dude's sweat and shot it up between the two
And they said: oooh wow, bow wow meow, oooh
to the feeling you're giving me
 
Bowzey wow wowzey
Bowzey wow wowzey bow wowzey bow wowzey
Do do do do
La la la la la la la la la
When they're out there walkin' the streets
May compete
Nothin' but the dog in ya

Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yeah
Bow-wow
When they're out there walkin' the streets
May compete
Nothin' but the dog in ya

Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yeah
Bow-wow
When they're out there walkin' the streets
May compete
Nothin' but the dog in ya

Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yeah
Bow-wow
When they're out there walkin' the streets
May compete
Nothin' but the dog in ya

Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yeah
Bow-wow
When they're out there walkin' the streets
May compete
Nothin' but the dog in ya

Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yeah
Bow-wow
the barnyard"

Yes, the barnyard was jumpin'
Everybody havin' their fling
Even Old MacDonald
Had to do a little kind o' swing

"Bow wow" said the dog in
Woof! motherfucker, Woof! motherfucker
Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yay (yeah, Mystikal, where you at?)

Nigga, all I really wanna do is
Get down,
you wit shorty huh. Take her to the mall pimp! (ah-huh)

[Bow Wow]
Okay!

[Baby] 
Show me how lil man roll! 

[Bow Wow]
I know this chick named
that?
We ain't got no damn salad man
Ah, well then what the hell do you have?
We got the Dogbeats
Oh yeah the Dogbeats huh?
Yup
Alright, then I'll take
they see me
Sayin', "Do you see him?", "Ooh, he the man"
Thirteen, game locked, don't trip
All that an' a bag of chips, 'Hi, my name is'

Bow wow wow
Woof! motherfucker, Woof! motherfucker
Bow-wow-wow-yippie-yo-yippie-yay (yeah, Mystikal, where you at?)

Nigga, all I really wanna do is
Get down,
you can see the green glow I make]
[I heard you laugh last night]
[I figured that you would be amused by me]
[Listen to this]

(Bow bow)
(I'm
(nobody)
And who can do it like me? (Nobody)
Who can give you what you need? (Nobody)
Who can do you all night long? (Nobody)
Nobody baby (Nobody)

I want
Girl fighting over me like Brooke Valentine (ha, ha)
I Been known get down and do my thing
Got women over 35
Screaming my name (Bow Wow)
Flow so
the barnyard was jumpin'
Everybody havin' their fling
Even Old MacDonald
Had to do a little kind o' swing

"Bow wow" said the dog in the circus top
"Miaow" said

Discuss these do you dvd by bow wow Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!