Lyrics.com »

Search results for 'check'

Yee yee! We've found 31,987 lyrics, 1 artist, and 48 albums matching check..

Year:


Filter by gender:

Artists:

Reality Check  

Lyrics:

Check this, check this, check this out
Check this, check this, check this out
Check this, check this, check this out
Check this, check this, check
Know what I'm sayin' (DP on the beat)
I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry
(I'm sorry babe, I'm sorry)

I just ran into a-
Check (check), check
Check the sound
Check it down
Check it through the underground

Check the place
Check the space
Check the track all in your face

Check the spot
I am the flyest nigga around, yeah
You know who it is
Young, smooth, jackpot, Chingaling, yeah

The phantom 400 you can check the tags
Spent some
Yeah, cut that check, cousin
(Suede)
They tried to ask me why I ain't on the Millennium Tour
They ain't got that bag, man, they gotta cut that
nonsense
Green got you gassed, you are not lit, no way

Fuck that check up (fuck that check up)
Fuck that check up (fuck that check up)
We gettin' rich,
Hey
明日も早いぜ おとなしく寝ろよ
Hey Hey 相棒
女がどっかの部屋で
お待ちかねだぜ 今夜 Hey Hey
トッポイふたりさ
チェックしようぜ マブイぜ Baby
Check Check Check Tonight
Check Check Check Tonight
I see this nigga reppin', right side hangin',
flamed up bangin', what set yo ass claimin'?

G Check
G Check
G Check
G Check

G Check
G Check
Hey Hey 相棒女がどっかの部屋で
お待ちかねだぜ今夜Hey Hey
トッポイふたりさ
チェックしようぜマブイぜBaby
Check Check Check Tonight
Check Check Check Tonight
Check Check Check Tonight
Check Check
a row

Rap shit check, foreign shit check
Fashion shit check, cashing shit check
I ain't talkin' Nike when I'm talkin' 'bout a check
Bought your girl
on the beat
Mmm I can’t feel no better
No go dey check am
Balling like I’m David Bechkam
No go dey check am
My current location your center
No go dey check am
at all these young niggas flexing from the bottom
We just want the money the respect and all the power
The money and the power fucking up a check
Check
the gangsta's
Go 'head girl, put some back and some neck up on it
While I stand up in the background and check up on it

Ooh, boy, you looking like you like
the gangsta's
Go 'head girl, put some back and some neck up on it
While I stand up in the background and check up on it

Ooh, boy, you looking like you like
Cut the check, cut the check, cut the check
Cut the check, cut the check, cut the check
Cut the check, cut the check, cut the check
Man cut the shit,
Run me my check, run me my check
Run me my check, run me my check
Run me my check, run me my check
Run me my check, run me my check
Run me my
Check, check, check, check
Check, check, check, check, check, check
Check, check, check, check, check, check
Okay
Check, check, check, check
at all these young niggas flexing from the bottom
We just want the money the respect and all the power
The money and the power fucking up a check
Check
Check, check
Check, check
Check moi d'l'épaule, négro
Check moi d'l'épaule, négro

Check moi d'l'épaule, si j'me pé-ta, tu té-sau
J'tacle les
離れちゃダメじゃん
傍に居たいじゃん
両手伸ばした距離 無難じゃん
優しく君を 感じてあげる
空と大地の真ん中で
輝き 濡れた手が そっと唇触れた...
君のこと ずっと 見ていたんだ
愛!愛!Check it,Check it,
I Check it,Check it,
愛!愛!I Check
and a poom-poom - JUST SHAKE YA RUMP (rump shaker)

Check baby check baby one two three four
Check baby check baby one two three
Check baby check baby one two
Check My Black Black
Check My Sway
Check My Home Boy
Check My Name
Check My Black Black
Check My Sway
What Is My AKA . K
Check My Black Black
Check
Check it out y'all
Ch-ch-check it out y'all
Two, two Live Crew 
Two Li, two Li, two Li, two Live Crew
Fresh, fresh, fresh Kid Ice
Tre-treach Dee
beat is banging.
I can't believe it, I can't believe it.

(Hey) Check it out
Check it out
Check it out
Check it out
Check it out
Check it out
Check it

Discuss these check Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who wrote "I'm in Love with My Car" by Queen?
    • A. Freddie Mercury
    • B. Roger Taylor
    • C. Brian May
    • D. John Deacon

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!